۵:۴۷:۳۱ - یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: پیگیری امور فرهنگی دغدغه‌ مهم کمیته امداد باشد
امام‌جمعه مرودشت گفت: توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش و پیگیری امور فرهنگی به‌ویژه امور دینی و مذهبی باید از دغدغه‌های مهم کمیته امداد باشد.   به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام‌ قنبر علی احمدی عصر امروز در بازدید از کمیته امداد شهرستان مرودشت و در دیدار با مدیر و کارکنان این نهاد اظهار داشت: کمیته امداد

13930816160407074027253

امام‌جمعه مرودشت گفت: توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش و پیگیری امور فرهنگی به‌ویژه امور دینی و مذهبی باید از دغدغه‌های مهم کمیته امداد باشد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام‌ قنبر علی احمدی عصر امروز در بازدید از کمیته امداد شهرستان مرودشت و در دیدار با مدیر و کارکنان این نهاد اظهار داشت: کمیته امداد همواره به دنبال ارائه بهترین شیوه برای خدمت‌رسانی به محرومان است.

 

وی افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) یکی از بهترین مکان‌ها برای خدمت به مردم است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

 

حجت‌الاسلام احمدی کمیته امداد را یکی از موفقیت‌ترین دستگاه‌ها برشمرد  و با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش و پیگیری امور فرهنگی به‌ویژه امور دینی و مذهبی باید از دغدغه‌های مهم این نهاد باشد، آمادگی خود را برای همکاری در زمینه‌های مختلف به‌ویژه امور فرهنگی با این کمیته اعلام کرد.

 

در ادامه سید علی حسینی مدیر کمیته امداد شهرستان مرودشت با تقدیر از امام‌جمعه این شهر به دلیل توجه به امور نیازمندان تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، توسعه شبکه‌های نیکوکاری، موضوع فرهنگی خانواده‌ها، اشتغال و توانمندی آنان و  نقش دستگاه‌ها در توانمندسازی خانواده‌ها از محورهای مهم و دغدغه اصلی کمیته امداد در سال جاری است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر