۷:۵۹:۵۸ - پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵
انتخاب رییس شورای شهر مرودشت به عنوان “سفیر سلامت” این شهر
رییس شورای اسلامی شهر مرودشت به عنوان سفیر سلامت این شهر انتخاب شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت در جلسه ای که در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید، رییس شورای اسلامی شهر مرودشت و نماینده شهرداری در جریان نحوه اجرای برنامه “خود مراقبتی اجتماعی”

img-20140804-wa0000

رییس شورای اسلامی شهر مرودشت به عنوان سفیر سلامت این شهر انتخاب شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت در جلسه ای که در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید، رییس شورای اسلامی شهر مرودشت و نماینده شهرداری در جریان نحوه اجرای برنامه “خود مراقبتی اجتماعی” قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت از زحمات و تلاش های  شورای اسلامی و شهرداری مرودشت در اجرای برنامه های سلامت محور  تقدیر نمود و در مورد اجرای طرح “تحول سلامت” و اهمیت موضوع “خود مراقبتی” صحبت نمود.

 

دکتر مسلم فلاحی در این خصوص بیان داشت: با توجه به تغییر در شیوه زندگی امروزی و نیاز افراد جامعه به پیشگیری از بیماری ها، نیاز است با اجرا و آموزش خود مراقبتی به افراد، جامعه را در برابر انواع بیماری ها حفظ کنیم.

 

دکتر فلاحی افزود: نیاز است در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه، ادارات و نهادها در اجرای برنامه خود مراقبتی اجتماعی تعامل و مشارکت لازم را داشته باشند.

 

در ادامه این جلسه، رییس شورای شهر مرودشت در مورد وجود ظرفیت ها گفت: شورای اسلامی تمام  ظرفیت خود را  در خصوص موضوع سلامت و ارتقاء مسائل بهداشتی با تاکید بر اصل یک صد قانون اساسی در جهت پیشبرد اهداف مختلف از قبیل موضوعات اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی به کار خواهد برد.

 

فریدون اتابکی ادامه داد: مردم بایستی با ضوابط و قوانین شهروندی  آشنا شده و آن را بپذیرند که در این خصوص، کتاب اصل شهروندی تهیه، چاپ و در اختیار شهروندان قرار داده شده است.

 

رئیس شورای اسلامی مرودشت افزود: مجموعه شورا و شهرداری مرودشت، این آمادگی را دارد که در خصوص اطلاع رسانی و اقدامات لازم در جهت ارتقاء سلامت و رفع عوامل تهدید کننده سلامت جامعه با شبکه بهداشت همکاری لازم را انجام دهد.

 

در پایان جلسه  فریدون اتابکی به عنوان “سفیر سلامت مرودشت” انتخاب و کتاب و دستورالعمل خود مراقبتی به همراه بسته های آموزشی به وی تقدیم شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر