۸:۳۴:۴۸ - دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
انجمن شعر شهریار آباده میزبان انجمن گندم مرودشت بود
 نشست صمیمانه انجمن های ادبی “شهریار” آباده و  “گندم” مرودشت در محل تالار باغ گلها آباده برگزار شد.   به گزارش دریافتی پارس دشت از آباده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده، در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به حضار بیان داشت: امروز فرهنگ، با همه ی فراز و نشیبش راهی مقدس و

IMG_20170501_125339

 نشست صمیمانه انجمن های ادبی “شهریار” آباده و  “گندم” مرودشت در محل تالار باغ گلها آباده برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از آباده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده، در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به حضار بیان داشت: امروز فرهنگ، با همه ی فراز و نشیبش راهی مقدس و زیباست و زیباتر آنکه تعامل فرهنگی بین اهالی فرهنگ برقرار شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان آباده ظرفیت های بسیار خوبی در ادبیات دارد افزود: آباده ظرفیت های بسیار خوب و ارزشمندی در ادبیات دارد که هر کدام در راه تعالی فرهنگ این مرزو بوم کوشیده اند که از آن جمله دکتر افشین یداللهی عزیز بود که در ابتدای سال ۹۶ دل اهالی فرهنگ را به درد آورد و به دیار باقی شتافت و باعث تأسف و تاثر گردید و من برای آن شاعر بلندآوازه، رحمت واسعه ی  الهی و برای تک تک شما عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی را از خداوند یکتا و مهربان دارم.

 

در ادامه نشست، شاعران انجمن های ادبی شهریار و گندم، به قرائت شعر و هنرمندان موسیقی نیز با نوای موسیقی سنتی به هنرنمایی پرداختند.

 

لازم به ذکر است این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه های عمومی و انجمن ادبی شهریار آباده برگزار گردید.

 

همچنین در پایان این برنامه، لوح یادبودی از طرف انجمن ادبی گندم به انجمن ادبی شهریار تقدم شد.

 

IMG_20170501_125342IMG_20170501_125345


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر