۲۰:۰۶:۰۶ - دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
اهدای عضو به شش بیمار زندگی دو باره بخشید
  روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس اعلام کرد: با رضایت خانواده های شادروانان داوود محمودی و علی محمد مهدوی که دچار مرگ مغزی شده بودند، با اهدای اعضای این دو مرحوم، شش بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره یافتند.   به گزارش ایرنا از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از

 81561804-6371655

روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس اعلام کرد: با رضایت خانواده های شادروانان داوود محمودی و علی محمد مهدوی که دچار مرگ مغزی شده بودند، با اهدای اعضای این دو مرحوم، شش بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره یافتند.

 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس، کلیه های زنده یاد داوود محمودی ۲۵ ساله ساکن مرودشت به بیماران کلیوی ۵۱ ساله از مرودشت و ۵۳ ساله از داراب و کبد این مرحوم به بیمار کبدی ۲۸ ساله از بوشهر و پوست و دو قرنیه وی به بیماران نیازمند پیوند اهدا شد.

 

همچنین کلیه های شادروان علی محمد مهدوی ۴۲ ساله از شیراز به بیماران کلیوی ۵۰ ساله از شیراز و ۳۸ ساله از خفر جهرم و کبد این مرحوم به بیمار کبدی ۳۲ ساله از گچساران اهدا شد.

 

انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی و بخش پیوند اعضای بیمارستان نمازی شیراز ضمن قدردانی از اقدام انسان دوستانه خانواده های شادروانان داوود محمودی و علی محمد مهدوی، از هموطنان دعوت کرد برای دریافت کارت اهدای عضو به این انجمن و برای اهدای خون به سازمان انتقال خون مراجعه کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر