۱۲:۱۱:۴۹ - شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
اهدای عضو بیمارمرگ مغزی مرودشتی به بیمار نیازمند پیوند
اهدای اعضای شادروانان صمد آرین مهر و باقر کریمی آخورمه که با رضایت خانواده های آنان صورت گرفت به بیماران منتظر در لیست پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.   مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس، با بیان این مطلب به ایرنا افزود: کلیه های مرحوم صمد آرین مهر ۴۲ ساله ساکن لارستان

82095715-70765317

اهدای اعضای شادروانان صمد آرین مهر و باقر کریمی آخورمه که با رضایت خانواده های آنان صورت گرفت به بیماران منتظر در لیست پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.

 

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس، با بیان این مطلب به ایرنا افزود: کلیه های مرحوم صمد آرین مهر ۴۲ ساله ساکن لارستان که به علت خونریزی دچار مرگ مغزی شده بود به دو بیمار کلیوی ۳۸ ساله از شهرهای لامرد و بوشهر و همچنین کبد وی به بیمار کبدی ۵۲ ساله از اراک اهدا شد.

نادر معینی افزود: پوست و قرنیه این مرحوم نیز به بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس اظهار کرد: کبد شادروان باقر کریمی آخورمه ۶۱ ساله ساکن درودزن شهرستان مرودشت نیز که به علت خونریزی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمار کبدی ۶۱ ساله از تهران اهدا شد.

معینی با قدردانی از خانواده های صمد آرین مهر و باقر کریمی آخورمه از هموطنان دعوت کرد که برای دریافت کارت اهدای عضو به انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی فارس مستقر در شیراز، خیابان پاسداران (زرهی)، انتهای بولوار بعثت مراجعه کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر