۳:۰۷:۲۳ - شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
اهدا کاپ قهرمانی مسابقات قهرمانی رالی خاورمیانه در دروازه قرآن شیراز!
خبرگزاری صدا و سیما- اختتامیه مسابقات رالی قهرمانی خاورمیانه و شمال آفریقا در دروازه قرآن شیراز برگزار شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم از نفرات برتر این رقابتها با اهدا کاپ قهرمانی و جوایز تقدیر شد. این مسابقات به مدت دو روز (۱۷ و ۱۸ اردیبهشت) در شیراز برگزار شد

IMG13272793

خبرگزاری صدا و سیما- اختتامیه مسابقات رالی قهرمانی خاورمیانه و شمال آفریقا در دروازه قرآن شیراز برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم از نفرات برتر این رقابتها با اهدا کاپ قهرمانی و جوایز تقدیر شد. این مسابقات به مدت دو روز (۱۷ و ۱۸ اردیبهشت) در شیراز برگزار شد و ناصر العطیه و عبدالعزیز اکواری از قطر به ترتیب اول و دوم و شیخ القسیمی از امارت در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

در گروه خودروهای ایرانی نیز محسن نوبخت از خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدی ابوترابیان از قزوین دوم شد و حمیدرضا رمضان پور از مازندران به همراه فرزاد شاهرخی از خوزستان به صورت مشترک سوم شدند.

 

همچنین فیروزه سید مهدی، تنها اتومبیلران زن شرکت کننده در این رقابت ها در جایگاه پنجم ایستاد. اتومبیلرانان شرکت کننده در این مسابقات پس از دو روز رقابت و عبور از شهرهای مرودشت، شول، لابیشه، خرامه، استرآرش، اسماعیل آباد ، آباده طشک ارسنجان ، ولی آباد، روستای میج و تخت جمشید امشب در دروازه قرآن شیراز به کار خود پایان دادند.

 

در مسابقات رالی کشور که به مسافت ۶۶۰ کیلومتر همزمان با رالی خاورمیانه برگزار شد، ۹ اتومبیلران شرکت داشتند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر