۱۳:۱۲:۵۳ - سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
اولین شب داستان مرودشت برگزار شد
 انجمن ادبی باران اولین برنامه داستان خوانی عمومی را با عنوان ”یک فنجان داستان” در تالار مهر برگزار کرد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، این برنامه ادبی به تلاش انجمن باران اداره و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، خانه فرهنگ و حامیان بخش خصوصی برگزار و نویسندگان جوان و مهمانانی

 انجمن ادبی باران اولین برنامه داستان خوانی عمومی را با عنوان ”یک فنجان داستان” در تالار مهر برگزار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، این برنامه ادبی به تلاش انجمن باران اداره و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، خانه فرهنگ و حامیان بخش خصوصی برگزار و نویسندگان جوان و مهمانانی از شیراز و سیدان در این مراسم با خواندن داستان های کوتاه، هنر نویسندگی خود را به نمایش گذاستند. بیژن کیا نویسنده صاحب نام و کارشناس حوزه هنری استان فارس نیز مهمان ویژه این برنامه بود. مشق خوشنویسی علی صلح نسب، اجرای قطعه نمایشی کوتاه مهدی زارع و رضا راستگو و روایت داستان از زبان ساز دف با هنر نمایی رضا زارع از دیگر بخش های جذاب این مراسم بود.

 

شهناز عمادی دبیر انجمن باران در بخش پایانی برنامه شرح مختصری از فعالیت و برنامه های انجمن  انجمن را ارائه کرد.

در پایان این مراسم و با حضور شهرام صالحی رییس و عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت, بیژن کیا کارشناس تصویری حوزه هنری فارس وعلی مرادی مسئول خانه فرهنگ مرودشت از زحمات  مهراب عباسی، فرحناز کیانی، هادی امامی مقدم ،روح الله رنجبر و بصیرت اکبری با اهداء لوح سپاس تقدیر شد و احکام اعضای جدید شورای نظارت بر تئاتر و موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برای یک دوره یکساله به ایشان ابلاغ گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر