۷:۴۰:۳۵ - یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
اکران فیلم “محمد رسول الله” در مرودشت
  فیلم “محمد رسول الله” ساخته مجید مجیدی به مدت سه روز در مرودشت اکران خواهد شد.   پارس دشت- نزدیک به سه سال است که تنها سینمای شهرستان مرودشت تعطیل شده و این موضوع سبب قطع ارتباط شهروندان با حوزه سینما شده است.   عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 soleimani

فیلم “محمد رسول الله” ساخته مجید مجیدی به مدت سه روز در مرودشت اکران خواهد شد.

 

پارس دشت- نزدیک به سه سال است که تنها سینمای شهرستان مرودشت تعطیل شده و این موضوع سبب قطع ارتباط شهروندان با حوزه سینما شده است.

 

عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار پارس دشت، با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به تعطیلی سینما، اداره فرهنگ و ارشاد مرودشت کوشیده است به منظور پر کردن خلأ موجود و در راستای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به اجرای طرح “سینمای روشن” در سطح شهرستان نماید.

 

سلیمانی در خصوص چگونگی این طرح بیان داشت: طرح “سینمای روشن” در شهرستان های فاقد سینما اجرا می شود و طی آن، فیلم های روز کشور، در سالن هایی که ظرفیت اکران فیلم وجود داشته باشد، برای خانواده ها و علاقمندان به نمایش در خواهد آمد.

 

وی افزود: متأسفانه در شهرستان مرودشت امکان اجرای این طرح به صورت گسترده وجود ندارد چرا که زیرساخت های حداقلی این برنامه از جمله سالن های دارای ظرفیت و مناسب با اکران فیلم موجود نیست و امکانات، منحصر به تالار مهر می باشد.

 

کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت خاطرنشان ساخت: با وجود تمام محدودیت ها و تعطیلی سینمای شهر، خواست اداره ارشاد اسلامی شهرستان بر اجرای این طرح و تقویت حضور خانواده های در مجامع فرهنگی قرار دارد.

 

وی خاطر نشان ساخت: اکران “فیلم محمد رسول الله” مصادف با عید مبعث، آغازگر این حرکت فرهنگی بوده و در ادامه سایر فیلم های مطرح نیز در مرودشت به نمایش در خواهد آمد.

 

سلیمانی افزود: طی این برنامه، فیلم “محمد رسول الله” ساخته مجید مجیدی، طی سه روز ۱۵ الی ۱۷ اردیبهشت، و در دو سانس ۱۶:۳۰ الی ۱۹ و ۲۰:۳۰ الی ۲۳ در تالار مهر برای شهروندان به نمایش گذاشته می شود.

 

وی با اشاره به آمادگی این اداره برای اجرای طرح “سینمای روشن” در بخش های شهرستان، اعلام نمود: سازمانها و ارگانهای محترم شهرستان، برای اکران فیلم در سانس های ویژه، می توانند با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت هماهنگ نموده و از تخفیف ویژه برخوردار شوند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر