۵:۰۷:۲۸ - سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳
بازبینی طرح‌های معماری ایستگاه راه آهن مرودشت
طرح‌های معماری ارائه شده ایستگاه راه آهن مرودشت که پیش از این به فراخوان عمومی گذاشته شده بود، مورد بازدید وزیر و مشاور شهرسازی و معماری قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی راه و شهرسازی، برای ساخت ایستگاه راه ‌آهن مرودشت در خط ریلی

IMAGE635512321255527500.bmp

طرح‌های معماری ارائه شده ایستگاه راه آهن مرودشت که پیش از این به فراخوان عمومی گذاشته شده بود، مورد بازدید وزیر و مشاور شهرسازی و معماری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی راه و شهرسازی، برای ساخت ایستگاه راه ‌آهن مرودشت در خط ریلی اصفهان-شیراز در دو مرحله فراخوان برگزاری مسابقه داده شده است که ۲۴ شرکت کننده مدارک لازم را گرفتند.

همچنین ۱۴ طرح به دبیرخانه ارسال شد که هیأت داوران این طرح‌ها را مورد بررسی دقیق قرار دادند و همه این طرح‌ها در ساختمان شهید دادمان به نمایش درآمد و وزیر راه و شهرسازی و مشاور وزیر در شهرسازی و معماری از آن‌ها دیدن کردند.

بنابر این گزارش در آینده، نمایشگاهی از طراحی‌های ارائه شده برای ساخت ایستگاه راه آهن مرودشت بنابر فراخوان برگزار می‌شود که در این نمایشگاه طرح برتر بر اساس نظر هیأت داوران معرفی می‌شود.

ایستگاه راه آهن مرودشت تا پایان امسال به مناقصه می رود و پیش بینی می‌شود ظرف دو سال ساخت این ایستگاه در صورت تامین اعتبار لازم ساخته شود.

  1. دلواپس   آبان ۲۱, ۱۳۹۳  

    آن زمانی گه ایستگاه برای سیوند وسعادتشهر وقادرآباد می ساختندمسئولین مرودشت درخواب خرگوشی بودند ، خداکنه الان بیدار شده باشند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر