۸:۲۸:۵۴ - دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
بازدید سرزده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از مرودشت
دکتر بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که اخیرا جانشین احمد همتی بوشهری شده است، صبح امروز و بصورت سرزده از اداره شهرستان مرودشت بازدید کرد. به گزارش “پارس دشت”،وی طی این بازدید از ساختمان اداری، مجموعه فرهنگی هنری، تالار مهر، خانه فرهنگ و کتابخانه عمومی شماره دو مرودشت در مجاورت کارحانه

n00009534-b

دکتر بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که اخیرا جانشین احمد همتی بوشهری شده است، صبح امروز و بصورت سرزده از اداره شهرستان مرودشت بازدید کرد.

به گزارش “پارس دشت”،وی طی این بازدید از ساختمان اداری، مجموعه فرهنگی هنری، تالار مهر، خانه فرهنگ و کتابخانه عمومی شماره دو مرودشت در مجاورت کارحانه قند بازدید نمود. مریدی ضمن این بازدید از نظرات پرسنل اداره پیرامون وضعیت فعلی انجمن های هنری، موسسات فرهنگی، کلاسهای آموزشی و… آگاهی یافت و اعلام نمود تمامی ظرفیت های موجود در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در خدمت هنرمندان و گروه های هنری قرار گیرد.

 

وی این اقدام را استفاده بهینه از امکانات موجود جهت توسعه فرهنگی و ارتقاء کیفیت تولیدات فرهنگی هنری دانست و خواستار توجه بیش از پیش همکاران به تقویت پایگاه های فرهنگی و تکریم فرهنگوران و هنرمندان شاخص در سطح شهرستان مرودشت شد.

 

دکتر مریدی بر جایگاه شهرستان مرودشت بعنوان بزرگترین شهرستان استان پس از شیراز تاکید نموده و گفت: توقع ما از هنرمندان و فرهنگوران مرودشت بیش از شرایط فعلی است و جامعه فرهنگ و هنر مرودشت باید به جایگاه واقعی خود بازگردد.

 

لازم بذکر است که طی این بازدید وضعیت عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به اطلاع مدیر کل استان رسید.

 

گفتنی است که در ده سال گذشته این نخستین بار است که مدیر کل استان بصورت سرزده از اداره شهرستان بازدید می کند و مدیر کل سابق طی نزدیک به سه سال حضور در استان فارس، هرگز از اداره مرودشت بازدید نکرده بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر