۷:۴۴:۰۵ - پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
بازدید امام جمعه شهر مرودشت از ستاد هماهنگی خدمات سفر شهـرداری
به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت حجت السلام احمدی امام جمعه محترم شهر مرودشت در دوازدهمین روز از نوروز ۱۳۹۶ با حضور در ستاد های خدمات سفر شهرداری مرودشت مستقر در (میدان امام حسین (ع)-میدان ملل- تخت جمشید ) از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی از نزدیک مطلع گردید. مهندس جعفری شهردار مرودشت در

IMG_9950

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت حجت السلام احمدی امام جمعه محترم شهر مرودشت در دوازدهمین روز از نوروز ۱۳۹۶ با حضور در ستاد های خدمات سفر شهرداری مرودشت مستقر در (میدان امام حسین (ع)-میدان ملل- تخت جمشید ) از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی از نزدیک مطلع گردید.

مهندس جعفری شهردار مرودشت در این بازدید بیان داشت: با وجود آثار تاریخی تخت جمشید نقش رستم شهر استخر و طبیعت بکر شهرستان مرودشت و قابلیت های زیادی برای جذب گردشگران، تلاش کلیه عوامل اجرایی ستادهماهنگی خدمات سفر شهرداری برای جلب رضایت مسافرین بیشتر و استقبال از میهمانان و معرفی شهرستان بوده است . و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

امام جمعه محترم مرودشت، زیبا سازی، نظافت و عمران شهری را یکی از عوامل مؤثر در جذب مسافران داخلی و خارجی عنوان و اضافه کرد: ارائه خدمات مجموعه شهرداری نسبت به سالهای قبل متفاوت بوده و خدماتی که این عزیزان درمبادی ورودی شهر و در مجموعه جهانی تخت جمشید به مسافرین نورورزی می دهند می توان گفت در استان کم نظیربوده و جای تقدیر دارد.

امام‌جمعه مرودشت در پایان ضمن رضایتمندی از مجموعه شهرداری با دعای خیر سلامتی تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مقام شامخ صاحب عصر (عج) خواستار شد.

  


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر