۵:۰۱:۰۶ - دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
بازدید سرزده مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان پاسارگاد+ تصاویر
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بیمارستان امام صادق (ع) پاسارگاد بازدید کرد. به گزارش طنین پاسارگاد، در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و بررسی رضایت مندی بیماران ، دکتر منتصری عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ومشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امر دارو وتجهیزات  به هعمراه دکتر کشفی نژاد

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بیمارستان امام صادق (ع) پاسارگاد بازدید کرد.

به گزارش طنین پاسارگاد، در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و بررسی رضایت مندی بیماران ، دکتر منتصری عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ومشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امر دارو وتجهیزات  به هعمراه دکتر کشفی نژاد رئیس بمارستان امام جعفر صادق (ع) از  بخش های مختلف بیمارستان امام جعفر صادق ( ع ) سعادت شهر بازدید کردند.

منتصری در این بازدید ضمن بررسی امور درمانی مربوط به این بیمارستان در جلسه ای  که با حضور رئیس بیمارستان مدیر  و مترون برگزار شد ،حضور یافت و در خصوص مسایل حوزه سلامت به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز  در جواب خبرنگار روابط عمومی در پاسخ به این سوال که هدف از بازدید  بیمارستان ها چه می باشد، افزود: هدف از بازدید امروز و بازدید های سرزده این است که ببینیم این طرح چگونه اجرا می شود و در چه مرحله ای است و مطمئن شویم آنچه هدف ما از اجرای این طرح است، در جهت تحقق آن قدم بر می داریم.

منتصری ادامه داد: همکاران را کمک کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف را ارتقاء ببخشیم و اگر کارهای خوبی هم در این طرح اجرا شده باشد بتوانیم آن را به دیگر همکاران انتقال دهیم.

در این بازدید منتصری در بخش های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس، بخش داخلی، جراحی، زایشگاه، واحد ترخیص و داروخانه حضور یافته و با بیماران و همراهان آنها صحبت کردند و میزان رضایت مندی بیماران و همراهان آنها، اصمینان از عدم پرداخت وجه خارج از دستور العمل و عدم اعزام بیمار برای تهیه دارو و لوازم نیزبررسی شد.

 

 

 

 

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر