۱۱:۳۵:۰۹ - پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳
بازدید مدیر کل مناطق نمونه گردشگری میراث فرهنگی از پاسارگاد+ تصاویر
 مدیر کل مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری میراث فرهنگی از پاسارگاد بازدید کرد. به گزارش طنین پاسارگاد، دکتر جلال تاجیک مدیر کل مناطق نمونه وزیرساخت های گردشگری سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشور طی بازدید ی از مجموعه میراث جهانی پاسارگاد و آثار باستانی دختر بر(راه شاهی ) (با قدمت دوره هخامنشیان ۲۵۰۰ ساله) برایجاد

 مدیر کل مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری میراث فرهنگی از پاسارگاد بازدید کرد.

به گزارش طنین پاسارگاد، دکتر جلال تاجیک مدیر کل مناطق نمونه وزیرساخت های گردشگری سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشور طی بازدید ی از مجموعه میراث جهانی پاسارگاد و آثار باستانی دختر بر(راه شاهی ) (با قدمت دوره هخامنشیان ۲۵۰۰ ساله) برایجاد وراه اندازی  کمپ های گردشگری در حد فاصل مجموعه میراث جهانی پاسارگاد تا آثار باستانی “دختر بر” تاکید کرد.

تاجیک در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:به جهت بازدید از تاسیسات گردشگری بخش پاسارگاد به این منطقه آمدم و صحبت های زیادی جهت کمک رسانی به زیر ساخت های گردشگری این بخش شد.

مدیر کل مناطق نمونه وزیر ساخت های گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور افزود:در رابطه با ایجاد وراه اندازی کمپ های گردشگری که می تواند در بخش پاسارگاد تعریف شودمااز مسولان شهرستان و.بخش  خواستیم تا اراضی را برای ایجاد کمپ در اختیار ما قرار بدهند که پس از واگذاری زمین احداث کمپ گردشگری در این منطقه به زودی آغاز خواهد شد.

وی با یبان اینکه احداث کمپ گردشگری باعث می شود تا زمان اقامت گردشگر در این منطقه افزایش یابد و باعث بهره وری برای منطقه شود،ادامه داد:سازمان میراث فرهنگی کشور ردیف بودجه مستقل برای مجموعه میراث فرهنگی پاسارگاد تعریف کرده است که با این ردیف بودجه می توان به گسترش زیر ساخت های گردشگری منطقه پاسارگاد توجه ویژهای کرد.

در این بازدیدکه اعضاء شورای شهر مادر سلیمان نیز حضور داشتند، زارعی شهردار مادر سلیمان نیز آثار دختر بر(راه شاهی) را از نقاط فراموش شده دانست واظهار داشت:امیدواریم با ایجاد کمپ گردشگری در فاصله یک کیلومتری شهر مادر سلیمان و مجموعه میراث پاسارگاد تا این اثر “دختر بر” بتوان این مجموعه آثار را به مردم معرفی کنیم.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر