۴:۴۲:۲۲ - سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳
برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر + حاشیه های مراسم قرعه کشی
برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد. به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران امشب در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد که بر اساس آن برنامه هفته اول این رقابت‌ها به شرح زیر مشخص شد: استقلال – راه آهن فولاد خوزرستان- تراکتورسازی گسترش فولاد- استقلال خوزستان

برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران امشب در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد که بر اساس آن برنامه هفته اول این رقابت‌ها به شرح زیر مشخص شد:

استقلال – راه آهن

فولاد خوزرستان- تراکتورسازی

گسترش فولاد- استقلال خوزستان

نفت تهران- پرسپولیس

ملوان انزلی- پدیده

پیکان- سپاهان

صبای قم- ذوب آهن

سایپا- مسجد سلیمان

مسابقات لیگ برتر از تاریخ نهم مرداد آغاز می شود.

حواشی

مراسم قرعه کشی لیگ چهاردهم با حواشی خواصی همراه بود.

* این مراسم بسیار شکیل و منظم برگذار شد. البته در آغاز مراسم کمی بی نظمی به چشم می خورد.

* از شانزده تیم لیگ برتر کلیپی ساخته شده بود و برای مهمانان پخش شد.

* در بخشی دیگر از این مراسم کلیپی با صدای عادل فردوسی‌پور از مردم مظلوم غزه پخش شد که حال و هوای خاصی به سالن بخشید. این ویدئو کلیپ پیش از این در برنامه تلویزیونی ۲۰۱۴ پخش شده بود.

* مهدی تاج در سخنرانی خود به صراحت اعلام کرد در گذشته زمان مسابقه داربی از طریق قرعه کشی مشخص نمی شده بلکه مسولان سازمان لیگ به دلخواه هفته بازی داربی را مشخص می کردند. بر اساس قرعه مشخص شده استقلال و پرسپولیس در هفته آخر لیگ رودروی هم قرار می‌گیرند.

* پیروانی اعلام کرد بهترین خاطره اش با توپ، گل زدن به استقلال بوده است!

سوتی ضد پرسپولیسی

مهم ترین حاشیه‌ی ضد پرسپولیسی این مراسم، حک شدن نام “پیروزی” به جای “پرسپولیس” در جعبه‌های قرعه‌کشی بود. اتفاقی که هواداران قرمزپوش را چندان خوشحال نکرد. این اتفقا قطعا یک سوتی سنگین برای سازمان لیگ به شمار می آید.
مهمانان چه کسانی بودند؟

در این مراسم قرار بود وزیر ورزش بیاید یا حداقل پیش بینی شده بود که وزیر ورزش هم در آن شرکت می کند زیرا یکی از صندلی های ردیف اول را به نام ایشان زده بودند اما وزیر به این مراسم که بیشتر شبیه میهمانی خصوصی! بود نیامد.

مراسم قرعه کشی لیگ برتر برعکس تمامی مراسم خوب اختتامیه ای که سازمان لیگ برگزار می کند به هیچ عنوان در شان فوتبال ایران نبود. مراسمی که به دلیل حضور اکثر تیم های لیگ برتری در اردوی ترکیه بدون چهره های سرشناس شاغل در لیگ برتر برگزار شد. مراسمی که همان چهره های معدود فوتبالی هم خیلی از آن رضایت نداشتند شاید فقط از شام و افطارش لذت! بردند.

در این مراسم بیشتر میهمانان از اقوام و وابستگان کانون تبلیغاتی بودند که حامی مالی لیگ شده اند! همه با هم فامیل بودند. دخترخاله ها و پسرخاله ها و عمو ها و عمه ها! جمع شان جمع بودند تا لیگ برتر چهاردهم را قرعه کشی کنند!

میانگین سنی هم ملاک نبود از نوزاد شیرخواره ۹ ماهه تا سالمندانی که شاید برای تفریح به برج میلاد آمده بودند در سالن دیده می شدند! کودکان ۶- ۷ ساله هم در سالن کم نبودند. قبل از آغاز مراسم هم فیلم رد کارپت رضا عطاران به نمایش درآمد تا این میهمانی مجلل تر! برگزار شود. مراسم قرعه کشی لیگ چهاردهم را اگر بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم این بود: دخترخاله ها و پسرخاله های عزیز بفرمایید شام! آن هم شام فوتبالی!

کاش سازمان لیگ حداقل در این مراسم تخصصی فوتبال، ترجیح می داد فقط چهره های فوتبالی دعوت شوند و مراسم مختصر و مفیدتری برگزار می شد تا هزینه شام و میهمانی دوستان، فامیل کانون حامی مالی به حساب فوتبال گذاشته نشود. لباس برخی میهمانان هم به هیچ عنوان در حد شرع و عرف نبود و شاهد بدحجابی و بی حجابی هایی هم بودیم و البته خانم هایی با چهره و پوشش های نامناسب! به هر حال شاید این خانم ها هم فکر می کردند قرار است به یک میهمانی خصوصی بروند نه مراسم رسمی قرعه کشی لیگ که قرار است پخش مستقیم شود! نمی دانیم آنها در این شام فوتبالی به دخترخاله ها و پسرخاله هایشان چه نمره ای دادند اما بعید است اهالی فوتبال به سازمان لیگ بخاطر این مراسم نمره قبولی بدهند!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر