۱۴:۰۶:۵۳ - جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳
برپایی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در دانشگاه آزاد مرودشت+ تصاویر
همزمان با خجسته میلاد باسعادت پیامبرگرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم جشنی با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درسالن حافظ این واحد دانشگاهی برگزار گردید.   به گزارش خبرگزاری آنا واحد مرودشت، دراین جشن باشکوه که به همت دفتر فرهنگ اسلامی و روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت و با حضور دکتر

همزمان با خجسته میلاد باسعادت پیامبرگرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم جشنی با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درسالن حافظ این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

 

به گزارش خبرگزاری آنا واحد مرودشت، دراین جشن باشکوه که به همت دفتر فرهنگ اسلامی و روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت و با حضور دکتر سید ابراهیم حسینی رییس، معاونین و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد، علی اکبر محدث مسئول ستاد اقامه نماز این دانشگاه، طی سخنانی ضمن تبریک میلاد پر برکت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب تشیع، با اشاره به ابعاد شخصیت وجودی پیامبر عظیم الشان اسلام ، پیرامون زندگی آن حضرت مطالبی را بیان داشت.

 

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله  موسیقی سنتی، تئاتر، برگزاری مسابقه کتاب خوانی تحت عنوان “همنام گلهای بهاری” نگاهی نو به زندگی و شخصیت پیامبرگرامی(ص) ازسوی دفتر فرهنگ اسلامی مجتمع امام رضا (ع) همراه بود.

 

در پایان ازمسعود مردانه به عنوان اولین کارمند بازنشسته این دانشگاه، با اهدا لوح یادبود و همچنین از تعدادی از خواهران محجبه با رعایت حجاب برتر و پوشش اسلامی در محیط کار با اهدا هدایایی تقدیر شد.

_MG_8377

_MG_8408


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر