۱۹:۴۸:۵۵ - شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴
برپایی نماز ظهر عاشورا در مرودشت+ عکس
نماز ظهر عاشورا، راس اذان ظهر امروز با تأسی به آخرین نماز سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، این مراسم از ساعت ۸ صبح روز عاشورا به همت هیات رزمندگان اسلام- روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت و ستاد نماز

630_IMG_3364

نماز ظهر عاشورا، راس اذان ظهر امروز با تأسی به آخرین نماز سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، این مراسم از ساعت ۸ صبح روز عاشورا به همت هیات رزمندگان اسلام- روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت و ستاد نماز جمعه شهرستان، با قرائت زیارت عاشورا و مداحی و روضه خوانی مداحان شهرستان مرودشت شروع شد.

در ادامه برنامه نیز، نماز ظهر عاشورا، رأس اذان ظهر در گلزار شهدای مرودشت با حضور گسترده و پرشور عاشقان حسینی به امامت حجت السلام والمسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت برگزار گردید.

مردم مومن و ولایتمدار مرودشت با اقامه نماز ظهر عاشورا، اوج عشق و اردات خود را به خاندان عصمت و طهارت و  اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان نشان دادند و در صفوف بهم پیوسته خود، روایت همدلی و همزبانی با سید و سالار شهیدان را به تصویر کشیدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر