خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۳/۲۶ ۱۳:۱۴
شناسه خبر : 8074

برگزاری جلسات هم اندیشی شهروندان سیدانی

دومین نشست هم اندیشی شهروندان سیدانی برگزار شد.   به گزارش “پارس دشت” این نشست، با هدف ایجاد ارتباط و همکاری با نهاد های مردمی و دولتی شهر به ویژه شورای اسلامی شهر سیدان، در تحقق شعار مقام معظم رهبری “همدلی و همزبانی” برای پیشرفت و رفع کمبود های شهر سیدان برگزار شد.   حاضرین ...

_MG_b2403

دومین نشست هم اندیشی شهروندان سیدانی برگزار شد.

 

به گزارش “پارس دشت” این نشست، با هدف ایجاد ارتباط و همکاری با نهاد های مردمی و دولتی شهر به ویژه شورای اسلامی شهر سیدان، در تحقق شعار مقام معظم رهبری “همدلی و همزبانی” برای پیشرفت و رفع کمبود های شهر سیدان برگزار شد.

 

حاضرین دراین نشست به تأثیر شیوه های مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و دستیابی به مطالبات مردم اشاره کردند و همچنین گفته شد بهره گیری از الگوی فعالیت تیمی، رسیدن به توسعه مطلوب را سرعت می بخشد و این مهم، به همراه فرهنگ سازی لازم، می تواند فرصت ارزشمندی برای مسئولین بخش و شهر سیدان، خاصه شورای اسلامی این شهر باشد.

 

در این نشست موارد مطرح شده در جلسه قبل به طور کتبی ارائه شده و مورد تأیید حاضرین قرارگرفت.

 

همچنین حاضرین جهت برگزاری جلسه با اعضای محترم شورای اسلامی شهرسیدان و گفتگو با این نهاد مردمی، به طور رسمی در خواست برگزاری جلسه ای را مطرح و به شورای اسلامی شهر سیدان ارسال کردند.

 

لازم به ذکر است که هفته گذشته نیز این شهروندان شهر سیدان (فرهنگیان، دانشجویان، هنرمندان، خیرین، معتمدین و فعالان اقتصادی و اجتماعی) در اولین هم اندیشی خود، با حضور در نشست بررسی مشکلات و معضلات شهر سیدان، به کند بودن آهنگ رشد و توسعه درشهرسیدان اشاره کرده و بیان نمودند: علیرغم تلاش های انجام شده، متاسفانه تا رسیدن به حداقل شاخص های توسعه شهری و امکانات در شان شهروندان سیدان، فاصله ای طولانی وجود دارد.

 

همچنین در نشست فوق بیان شد حرکت برای رسیدن به آنچه خواست همه همشهریان سیدانی است، همت و تلاش مضاعف در سایه همدلی وهمزبانی مسئولین با مردم را می طلبد.

 

بدین منظور جمعی از شهروندان شهر سیدان با شعار “همدلی و همزبانی” برای داشتن سیدانی آباد و پر آوازه، شهری پویا و شهروندانی بالنده، از شورای شهر سیدان  خواستار تحقق این شعار و پررنگ شدن ویژگی مردمی و مشورتی بودن شورای اسلامی شهر سیدان شدند.