۱۳:۵۱:۴۱ - دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴
برگزاری مراسم شب های قدر در بیمارستان مرودشت+ تصاویر
مراسم احیاء شب های قدر در بیمارستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت همزمان با شب های قدر، مراسم احیاء برای چهارمین سال متوالی در نمازخانه این بیمارستان برگزار شد.   بر همین اساس در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، این

IMG_0432

مراسم احیاء شب های قدر در بیمارستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت همزمان با شب های قدر، مراسم احیاء برای چهارمین سال متوالی در نمازخانه این بیمارستان برگزار شد.

 

بر همین اساس در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، این مراسم از ساعت ۲۳ با حضور بیمارانی که توانایی لازم را داشتند، همراهان، پرسنل و خانواده های ایشان در نمازخانه بیمارستان شروع شد و با برنامه هایی از جمله قرائت قرآن، دعای کمیل، سخنرانی، مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر  همراه بود.

 

در پایان این مراسم حاضرین با بر سر گذاشتن قرآن کریم و واسطه قرار دادن ۱۴ نور همیشه جاوید، بهترین تقدیرها و آرزوها را برای بیماران، خود و خانواده از خداوند مسئلت کردند.

 

لازم به ذکر است در طول این شب احیاء و شب زنده داری، حضور پرستاران  و انجام وظائف خود بر بالین عابدان شب زنده دار و خواندن دعا و قرآن در بخش های مختلف بیمارستان قابل توجه بود.

IMG_0467 IMG_0446


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر