۶:۰۱:۵۶ - دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
برگزاری مراسم نمادین پاکسازی ورودی تنگه بلاغی در شهرستان پاسارگاد
رییس حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد گفت: به مناسبت روز ملی زمین پاک، برنامه پاکسازی ورودی تنگ بلاغی واقع در منطقه شکار ممنوع کوه خرسی برگزار شد.   به گزارش پارس دشت، مکرمی بیان داشت: این مراسم از سوی انجمن جوانان سپید پارس و با همکاری بخشداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و با حضور

photo_2017-04-22_21-39-09[1]

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد گفت: به مناسبت روز ملی زمین پاک، برنامه پاکسازی ورودی تنگ بلاغی واقع در منطقه شکار ممنوع کوه خرسی برگزار شد.

 

به گزارش پارس دشت، مکرمی بیان داشت: این مراسم از سوی انجمن جوانان سپید پارس و با همکاری بخشداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و با حضور مردم محلی، دانش آموزان مدرسه هدف طرح جامع محیط زیست، مدرسه شهید شیرودی و کودکان و آموزگاران پیش دبستانی های ستاره ها و نیایش اجرا  گردید.

 

در ابتدای این برنامه در خصوص روز زمین پاک و ضررورت توجه به سیاره زمین توضیحاتی برای حاضرین داده شد و سپس مراسم سعدی خوانی توسط دانش آموز نونهال ساغر اسدی به مناسبت بزرگداشت سعدی اجرا گردید.

 

سپس نمایشی در خصوص اهمیت محیط زیست، توسط دانش آموزان مدرسه هدف طرح زیست محیطی اجرا شد و در ادامه، با توزیع کیسه های برگشت پذیر، پاکسازی صورت گرفت.

 

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست پاسارگاد گفت: در این برنامه پاکسازی، بخش های جانبی نیز در نظر گرفته شده بود که اجرای موسیقی محلی از جمله آنها بود.

 

در پایان به تعدادی از دانش آموزان شرکت کننده در مراسم، توسط اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان هدایایی اهدا گردید.

 

در این برنامه حجم زیادی زباله جمع آوری و توسط خودرو حمل زباله دهیاری، به سایت دفن زباله شهرستان منتقل گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر