۱۸:۰۴:۲۷ - دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳
برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در تخت جمشید به مناسبت روز جهانی گردشگری
همزمان با روز جهانی گردشگری، نمایشگاهی از عکس و پوستر در محل ورودی مجموعه تخت جمشید برگزار گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، این نمایشگاه دو روزه  با به نمایش گذاشتن ۳۰ پوستر، جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی شهرستان مرودشت را به گردشگران معرفی

IMG_9480

همزمان با روز جهانی گردشگری، نمایشگاهی از عکس و پوستر در محل ورودی مجموعه تخت جمشید برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، این نمایشگاه دو روزه  با به نمایش گذاشتن ۳۰ پوستر، جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی شهرستان مرودشت را به گردشگران معرفی می کند.

 

بنا بر این گزارش، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرودشت برپایی چنین نمایشگاه هایی را گامی مؤثر در جهت معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان خواند و افزود شهرستان مرودشت علاوه بر مجاورت با مجموعه عظیم و تاریخی تخت جمشید، از جاذبه های طبیعی و تاریخی و مذهبی بی شماری نیز برخوردار است. سعید صفرزاده، مرودشت را شهری توریستی خواند که سالانه پذیرای میلیونها گردشگر داخلی و خارجی است.

 

صفرزاده در ادامه افزود:  این اداره سعی دارد ضمن معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی و مذهبی شهرستان، توجه توریست را به بازدید از این مناطق سوق دهد. رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرودشت، گردشگاه هایی مانند: بهشت گمشده، سد درودزن و منطقه کامفیروز، گردنه چاهو، تنگ خشک، تبره باغ، کوه حسین، کوه بید سندل، کوه مهر و کوههای قلعه، کوه دشتک، کناره های رودخانه کر بویژه در مناطق نزدیک به درودزن، غار ممتاز روستای حاجی آباد، آبشار حصار، سلطان ولایت و ایوب نبی و  … ، را از جاذبه های طبیعی، تاریخی و مذهبی شهرستان برشمرد و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های مناسب در جهت توسعه گردشگری، این اماکن نیز به عنوان مقصد گردشگری انتخاب و مورد توجه قرار گردد.

 

بازدید رایگان از مجموعه تاریخی تخت جمشید در روز جهانی گردشگری، نصب بنر در ورودی تخت جمشید، اهداء گل به گردشگران، توزیع بروشور جاذبه های گردشگری شهرستان مرودشت و نمایش پرچم کشورهای دوست و همسایه از برنامه های ویژه گرامیداشت روز جهانی گردشگری بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر