۴:۵۴:۰۳ - سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴
برگزاری ارودی جهادی در مرودشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت از برگزاری اردوی جهادی طرح هجرت ۳ در منطقه کامفیروز شمالی و جنوبی این شهرستان خبر داد.   فارس، علی‌محمد محمدی عصر امروز در جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد به

1090805_PhotoA

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت از برگزاری اردوی جهادی طرح هجرت ۳ در منطقه کامفیروز شمالی و جنوبی این شهرستان خبر داد.

 

فارس، علی‌محمد محمدی عصر امروز در جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد به تبیین سیاست‌های بسیج سازندگی در برگزاری اردوهای جهادی پرداخت و اظهار داشت: فلسفه برگزاری اردوهای جهادی محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، ارتقا مشارکت و همدلی روستائیان در ساخت روستا و کاستن هزینه‌های دولت و مردم برای آبادانی و توسعه روستاها و مناطق محروم است.

 

وی یکی از شاخصه‌های خودسازی و خودباوری جوانان را قرار گرفتن در محیط‌های اجتماعی و فعالیت‌های گروهی عنوان و تصریح کرد: بسیجیان شرکت‌کننده در این اردوها علاوه بر انجام فعالیت‌های عمرانی و برگزاری کلاس‌های دینی و علمی و همچنین برپایی مسابقات مختلف برای مردم به‌ویژه دانش‌آموزان تجارب گوناگونی نیز کسب خواهند کرد.

 

این مسئول تربیت مدیران لایق و توانمند برای عرصه‌های خدمتی و مدیریتی را از دیگر رویکردهای بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: تقویت و تثبیت نظام دینی و اداره امور کشور به‌یقین در آینده نیازمند مدیران و مسئولان کارآمد، خلاق و توانمند و از همه مهم‌تر باید در طراز سیاست‌های انقلاب و نظام باشد که شرکت در فعالیت‌های بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی و سفر به مناطق محروم و هم‌کلامی، همراهی و معاشرت با مردم روستا و انجام فعالیت‌های مختلف می‌تواند به این سیاست جامه عمل بپوشاند.

 

به گزارش فارس، اردوهای جهادی امسال با شرکت ۱۲۰ نفر از برادران و خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرودشت فعالیت‌های جهادی خود شامل فرهنگی، هنری عمرانی، پزشکی، مشاوره و… را در ۱۰ روستا از بخش کامفیروز شمالی و جنوبی این شهرستان در هفته آتی آغاز خواهند کرد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر