۱۵:۱۵:۳۷ - یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵
افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس دخترانه مرودشت در دبیرستان فرزانگان یک
افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس دخترانه مرودشت در دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان یک برگزار شد.   به گزارش پارس دشت، در این برنامه که با حضور جمشیدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس، مرتضی چراغی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرودشت و معاونین وی، سرهنگ جوکار جانشین فرماندهی

img_8173

افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس دخترانه مرودشت در دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان یک برگزار شد.

 

به گزارش پارس دشت، در این برنامه که با حضور جمشیدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس، مرتضی چراغی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرودشت و معاونین وی، سرهنگ جوکار جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مرودشت و جمعی از مسئولین ورزش و پیشکسوتان این شهرستان برگزار شد، آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس دخترانه برگزار گردید.

 

مرتضی چراغی در این مراسم ضمن تقدیر از مسئولین و دانش آموزان دبیرستان فرزانگان یک(متوسطه اول) بابت برگزاری شایسته آیین افتتاحیه، بیان داشت: متأسفانه غفلت بززرگی در آموزش و پرورش صورت گرفت که منجر به رخت بربستن ورزش از درون حیاط مدرسه شده که امیدواریم با اجرای برنامه المپیاد ورزشی درون مدارس، بار دیگر شور و نشاط به محیط های آموزشی بازگردد.

 

وی کسب مقام دوم در میان شهرستان های استان فارس در بخش تربیت بدنی را حاصل تلاش کارشناسان و دبیران تربیت بدنی مرودشت دانست و از زحمات آنها قدردانی نمود.

 

جهانبخش روستا فارسی مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش مرودشت نیز در این برنامه با اشاره به دستاوردهای این طرح در مدارس مرودشت بیان داشت: سال گذشته بیش از ۷۵ درصد مدارس مرودشت به اجرای این طرح پرداختند که نتیجه آن، کشف استعدادهای ورزشی همچون فاطمه طهماسبی و محمد زارعی بود که تا سطوح بین المللی پیش رفتند و به دست آوردن ۵ عنوان اول تا سوم در رشته های تیمی و ۱۸ عنوان در رشته های انفرادی بود.

 

عاطفه کشاورزی مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان یک نیز در این آیین با اشاره به نقش ورزش در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیان داشت: از آنجایی که دانش آموزان این مدرسه، جزء دانش آموزان استعدادهای درخشان هستند، تلاش مجموعه مدیریتی و دبیران بر این است تا از طریق ورزش و ایجاد شور و نشاط در مدرسه علاوه بر کاهش استرس دانش آموزان، به پیشرفت تحصیلی آنها نیز کمک نمایند.

 

در این برنامه از سیاوش رشیدی که مسافت مرودشت- مشهد را با با شعار «صیانت از منابع حیاتی» با دوچرخه طی نموده بود و همچنین دانش آموزان فاطمه طهماسبی، زهرا همت و نگار شیرازی که در رشته های مختلف قهرمانی های کشوری و بین المللی کسب نموده بودند تجلیل شد و با رژه مخصوص رشته های مختلف، المپیاد ورزشی درون مدارس، رسمأ افتتاح گردید.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر