خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۳/۱۶ ۰۶:۴۹
شناسه خبر : 14523

برگزاری جلسه نقد «محدوده دایره» توسط انجمن فیلم مرودشت

انجمن  فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در ادامه جلسات هفتگی پخش فیلم خود، فیلم  کوتاه “محدوده دایره” ساخته شهرام مکری را برای علاقمندان هنر فیلم در تالار مهر به نمایش در آورد.   به گزارش مرو نیوز، در این جلسه پس از اکران فیلم، جلسه نقد و بررسی برگزار شد و حاضرین  ...

a1

انجمن  فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در ادامه جلسات هفتگی پخش فیلم خود، فیلم  کوتاه “محدوده دایره” ساخته شهرام مکری را برای علاقمندان هنر فیلم در تالار مهر به نمایش در آورد.

 

به گزارش مرو نیوز، در این جلسه پس از اکران فیلم، جلسه نقد و بررسی برگزار شد و حاضرین  با توجه به برداشت های خود، پیرامون فیلم از جنبه های مختلف، بحث و گفتگو نمودند.

 

عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، غلامعلی نوروزی مسئول انجمن فیلم، مهدی حاصل پور مسئول انجمن نمایش و دیگر فعالان انجمن فیلم و نمایش و جمعی از علاقمندان در این جلسه حضور داشتند.

 

«محدوده دایره» یک سکانس– پلان ۱۵ دقیقه ای برداشتی تصویری از نقاشی‌های “موریس اشر” است که ارتباط چند دانشجو و تلاقی نگاه‌های آنها را در یک محیط دایره‌ای به تصویر می‌کشد. در آثار اشر، برگشت به مبدأ و بی‌‌‌نهایت بودن چرخه زندگی و چرخه اتفاقات، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

این فیلم تجربی تندیس بهترین فیلم تجربی بیست و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران و نخستین جشن سالانه انجمن منتقدان سینمایی کشور را از آن خود کرده است.

 

انجمن فیلم مرودشت، چهار شنبه هر هفته بعد از ظهر، جلسات پخش فیلم  و نقد و بررسی آن را در تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می نماید.

a2