۷:۱۵:۳۶ - سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶
برگزاری جنگ بزرگ کودک و خانواده در مرودشت
 بمناسبت شروع فصل تابستان و با هدف ایجاد سرگرمی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده ها، جنگ بزرگ کودک و خانواده در مرودشت برگزار می گردد.    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ این برنامه شامل اجرای گروه کودک و نوجوان آفتابگردان به مدیریت مهدی زارع و همکاری

425615096_74444

 بمناسبت شروع فصل تابستان و با هدف ایجاد سرگرمی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده ها، جنگ بزرگ کودک و خانواده در مرودشت برگزار می گردد.

 

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ این برنامه شامل اجرای گروه کودک و نوجوان آفتابگردان به مدیریت مهدی زارع و همکاری محمد رضا راستگو، اجرای مجری جوان سجاد عباسی، هنرنمایی رضا زارع دف نواز پرآوازه مرودشتی، اجرای موسیقی توسط هنرمند خوش صدای سیدانی عباد کشاورز خواهد بود.

 

شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به اهمیت تأمین برنامه های مفرح و آموزنده برای کودکان و خانواده ها بویژه در ایام تابستان گفت: فقدان زیرساخت های فرهنگی و هنری در شهرستان مرودشت مشهود است اما این به معنای سکون و فقدان تحرک فعالیت های فرهنگی و هنری نیست و نباید به بهانه نبود امکانات، شهروندان را از برنامه های فرهنگی و هنری محروم ساخت.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به جمعیت نوجوان و جوان شهرستان و اشتیاق خانواده های مرودشتی برای حضور در برنامه های از این دست افزود: خوشبختانه مرودشت در حوزه هنرهای نمایشی و هنرهای وابسته بضاعت خوبی در جنوب کشور دارد و وجود هنرمندان مستعد در این بخش امکان ارائه برنامه های شاد و سرگرم کننده را فراهم آورده است.

 

صالحی به وجود چند گروه توانمند کودک و نوجوان در شهرستان اشاره و گفت: با فرصت فراهم آمده برای شکل گیری گروه های هنری، قادر به برنامه ریزی و ارائه برنامه های کودک و خانواده برای سایر شهرستان ها و استان های همجوار هستیم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر