خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۱۰/۰۶ ۰۷:۱۷
شناسه خبر : 17629

برگزاری سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان مرودشت

سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان مرودشت برگزار گردید.   به گزارش دریافتی هفته نامه مرودشت از روابط عمومی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان مرودشت، سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال این شهرستان تشکیل شد.   بر اساس این گزارش، سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست دکتر ...

img-20161217-wa0007

سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان مرودشت برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی هفته نامه مرودشت از روابط عمومی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان مرودشت، سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال این شهرستان تشکیل شد.

 

بر اساس این گزارش، سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست دکتر ابراهیمی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان مرودشت در فرمانداری این شهرستان با حضور محمدکریم میرزایی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و روسای ادارات عضو برگزار گردید.

 

در این جلسه از ادارات متولی خواسته شد نسبت به حفاظت و نگهداری از اراضی ملی حساسیت ویژه ای داشته و در این زمینه اهتمام ورزند.

 

در ادامه این جلسه همچنین از اتاق اصناف خواسته شد گزارش کاملی از روند مالی و ساخت و ساز ساختمان “اتاق اصناف” را به اطلاع مسئولین و روسای اتحادیه ها برساند.

 

همچنین با توجه به افزایش جمعیت مرودشت، از شهرداری و اتاق اصناف خواسته شد جهت ساماندهی و ایجاد اشتغال فروشنده های دوره گرد، تمهیدات لازم اندیشیده شده و در راستای ساماندهی فروشندگان، بازارچه هایی درسطح شهر ایجاد گردد.

 

در ادامه ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی، جهادکشاورزی و اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت، گزارشی از عملکرد خود در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی و دولتی ارایه نمودند.