۴:۳۸:۵۹ - یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳
برگزاری شورای آموزش و پرورش مرودشت
یکصدوپنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با حضور حداکثری اعضا برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، یکصدوپنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش  این شهرستان با حضور حداکثری اعضا برگزار شد. جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

یکصدوپنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، یکصدوپنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش  این شهرستان با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد. در ابتدا، چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت ضمن تبریک فرارسیدن مبعث رسول گرامی اسلام و گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر و نیز تبریک هفته روابط عمومی، گزارش مختصری از اقدامات انجام گرفته در راستای مصوبات جلسه قبل ارائه داد.

مرتضی چراغی ضمن اعلام خبر کسب مقام اول آموزش و پرورش مرودشت در امر جذب مشارکت های مردمی در استان فارس و نیز قرار گرفتن این اداره دربین ۵ اداره برتر استان در امور شوراها، این موفقیت ها را به جامعه فرهنگی شهرستان تبریک گفت.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت در بخشی از سخنانش با اشاره به اتمام ساماندهی نیروی انسانی برای سال جدید، از زحمات و کمک های مدیران مدارس در سال تحصیلی گذشته تقدیرو تشکرکرد .وی اشاره ای نیز به اقدامات انجام گرفته برای هرچه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری۹۳ با مدیریت آموزش و پرورش داشت.

در ادامه، حاضرین در جلسه پیرامون مسئله جذب مشارکت های مردمی در سال قبل و چگونگی اجرای این روند در سال جدید تحصیلی و حساسیت آن با توجه به نزدیک بودن زمان ثبت نام مدارس صحبت و تبادل نظر کردند.

سخنران بعدی جلسه ،خسروانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرودشت بود. وی بعنوان مهمان جلسه، در سخنانی ضمن تشکر از برگزاری همایش نقش خانوداه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،بر ضرورت کار فرهنگی در سنین پایین با توجه به پایین آمدن سن جرم تاکید کرد.

شورای آموزش و پرورش مرودشت با سخنرانی حسینی، فرماندار این شهرستان ادامه یافت. وی با تبریک عید مبعث و فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: حماسه خرمشهر باید نسل به نسل منتقل شود.

سید یدالله حسینی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را تکلیفی بزرگ خواند و شهیدان را الگوهای جاوید پایداری ،حماسه آفرینی و بندگی نامید.

رییس شورای آموزش و پرورش مرودشت با تشکر از نظم موجود در برگزاری جلسات شورا، وجود نخبگان فرهنگی در آنرا موجب پیشرفت و تعالی امر فرهنگ و آموزش در شهرستان خواند. ایشان کسب رتبه های برتر در استان را به مدیریت آموزش و پرورش مرودشت تبریک گفت.

فرماندار مرودشت ضمن اشاره به مسئله سرویس مدارس و نابسامانی موجود در سال قبل ،خواستار جدیت بیشتر برای ساماندهی این امر در سال تحصیلی جدید با هماهنگی و تشکیل جلسات بین دستگاههای ذیربط و نظارت مستقیم فرمانداری شد.

حسینی با بیان اینکه خط قرمز در جمع آوری مشارکت های مردمی در هنگام ثبت نام، اجبار و التزام مردم است، از مدیران مدارس درخواست کرد ضمن رعایت حق و حقوق مراجعین، با هنرمندی چالش های موجود را مدیریت کنند تا محیط آموزشی از بحران و تنش دور باشد.

در یکصد پنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش مرودشت که با تعیین مصوبات ،با ذگر صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) پایان یافت، شهردار ،نماینده شورای شهر و ریاست شبکه بهداشت شهرستان مرودشت حضور نداشتند.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر