۱۴:۲۴:۵۸ - چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
برگزاری شورای اداری شهرستان مرودشت
  شورای اداری شهرستان مرودشت با حضور دادستان دادگاه عمومی انقلاب، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.   به گزارش پارس دشت، نخستین شورای اداری شهرستان مرودشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار، دادستان و مسیولین ادارات شهرستان مرودشت برگزار گردید.   در ابتدای این جلسه باقر بوستانی دادستان دادگاه

 431710466_41177

شورای اداری شهرستان مرودشت با حضور دادستان دادگاه عمومی انقلاب، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش پارس دشت، نخستین شورای اداری شهرستان مرودشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار، دادستان و مسیولین ادارات شهرستان مرودشت برگزار گردید.

 

در ابتدای این جلسه باقر بوستانی دادستان دادگاه عمومی انقلاب شهرستان مرودشت با اشاره به برخی از مصادیق جرم کارمندان دولت، بیان داشت: کارمندان دولت امانت دار بیت المال هستند و به همین دلیل نیز ضمن حمایت قانون از ایشان در صورت بروز حوادث و اتفاقات در حین خدمت، مجازات های آنها نیز در صورت بروز تخلفات تشدید می شود.

 

فرماندار شهرستان مرودشت نیز در ادامه جلسه، به مسئله انتخابات نیز اشاره نمود و بیان داشت: برگزاری انتخابات، فرآیندی بسیار سنگین و دقیق است و همه دستگاه های شهرستان برابر قانون ملزم هستند تمام ظرفیت خود را در زمینه های مختلف برگزاری انتخابات به کار گیرند و با مجموعه فرماتداری همکاری داشته باشتد.

 

محمدکریم میرزایی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان مرودشت نیز دراین جلسه ضمن اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و افزایش سعه صدر کارمندان و مدیران در برابر مردم خاطر نشان ساخت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما، نیاز است همه دستگاه های ذیربط با مسئولین بهداشت شهرستان همکاری شایسته داشته باشند تا از وقوع بیماریهای شایع این فصل به ویژه سالک، جلوگیری شود.

 

در نشست شورای اداری شهرستان مرودشت مرتضی مبرزایی بعنوان بخشدار درودرن، اقای خواست خدا بعنوان نماینده بیمه سلامت، خانمها رویا حقپرست و آرزو اسماعیلی بعنوان خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز فارس در شهرستان مرودشت معارفه شدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر