۱۴:۳۱:۴۷ - چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶
برگزاری ضیافت افطار انجمن های فرهنگی هنری سیدان+ تصاویر
بمناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف گسترش فرهنگ روزه داری و تکریم مقام فرهنگوران و هنرمندان انجمن های فرهنگی و هنری بخش سیدان، ضیافت افطاری برپا گردید.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ در ابتدای این ضیافت که با حضور مهندس امیری معاون عمرانی فرماندار، صالحی رئیس اداره ارشاد،

431824731_151842

بمناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف گسترش فرهنگ روزه داری و تکریم مقام فرهنگوران و هنرمندان انجمن های فرهنگی و هنری بخش سیدان، ضیافت افطاری برپا گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ در ابتدای این ضیافت که با حضور مهندس امیری معاون عمرانی فرماندار، صالحی رئیس اداره ارشاد، ابراهیم سجادیان رئیس شورای شهر سیدان، اصغر سجادیان رئیس آموزش و پرورش بخش و عضو شورا، ستار سجادیان نایب رئیس شورا، عابد سجادیان مدیر کارخانه عصاره ناب شیراز، سایر اعضای شورای شهر و مسئولین انجمن های فرهنگی هنری سیدان برگزار شد، سید مسعود رضایی مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری بخش سیدان با اشاره به فضیلت های این ایام فرصت رمضان را مهلتی برای خودسازی و تمرین بندگی دانست.

 

مهندس امیری معاون برنامه ریزی فرماندار، با ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه جذب و هزینه کرد اعتبارات در بخش فرهنگ خواستار ارائه اطلاعات و آمار صحیح به مخاطبین بخش فرهنگ شد. امیری تاکید نمود با توجه به کمبود جدی اعتبارات در فصل فرهنگ و هنر نباید به اهالی بخش فرهنگ وعده کارهایی را بدهیم که به لحاظ اعتباری امکان پذیر نیست.

 

صالحی رئیس اداره ارشاد ضمن تاکید بر بهره گیری از فرصت های پایانی ماه متبرک رمضان، توضیحاتی پیرامون راه اندازی خانه فرهنگ سیدان و مراحل و پیگیری های انجام شده ارائه داد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اهمیت گسترش فعالیت های فرهنگی در بخش مستعد سیدان، جوانان این بخش را واجد تمام خصوصیات نیک مورد انتظار دانست و اعلام نمود: با توجه به همکاری بسیار مناسب بخشدار، شورای شهر و شهردار سیدان، از تمام ظرفیت های اداره شهرستان برای استقرار خانه فرهنگ در بخش استفاده خواهیم کرد.

 

در پایان هنرمندان و مسئولین انجمن های حاضر در جلسه، میهمان سفره افطار و خوان نعمت های الهی شدند.

 

IMG_20170624_183011

IMG_20170624_183008

IMG_20170624_183014 IMG_20170624_183021 IMG_20170624_184829


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر