خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۱۰/۰۹ ۱۵:۳۱
شناسه خبر : 17676

برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ جلسه تودیع و معارفه روسای اداره ارشاد مرودشت در دفتر نجیب زاده فرماندار شهرستان و با حضور امیری معاون عمرانی، امیدبخش معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد ...

%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b5%d8%a7%d9%84%d8%ad%db%8c

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ جلسه تودیع و معارفه روسای اداره ارشاد مرودشت در دفتر نجیب زاده فرماندار شهرستان و با حضور امیری معاون عمرانی، امیدبخش معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بشیرزاده  مشاور مدیر کل و جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان برگزار گردید.

 

طی این جلسه شهرام صالحی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت معرفی و از خدمات حمزه علیزاده رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

 

دراین جلسه نجیب زاده فرماندار شهرستان، بخش فرهنگ را از بخش های مهم و اثرگذار جامعه برشمرد و برپیگیری احداث مجتمع فرهنگی شهرستان تاکید نمود.

 

امیدبخش با اشاره به ظرفیت های ویژه شهرستان مرودشت در بخش فرهنگ خواستار تداوم اتفاقات هنری در این منطقه شد و قول مساعد در همراهی با اتفاقات کلان فرهنگی مرودشت را اعلام نمود.

 

علیزاده با اشاره به فعالیت های خود در دوره حضور در مرودشت، صداقت و حفظ آرامش را از اصول کاری خود برشمرد.

 

صالحی با اشاره به توان مرودشت در پی ریزی اتفاقات مثبت و اثر گذار فرهنگی، خواستار حمایت ویژه نماینده عالی دولت از این بخش و همراهی تمام اهالی فرهنگ درمسیر تحقق اهداف فرهنگی شد.

 

moarefe