۱۱:۳۵:۳۰ - شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مرودشت
در آستانه چهاردهم خرداد ماه، سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، مردم و مسئولین مرودشت، یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مرودشت، در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم ولایتمدار و مسئولین شهرستان مرودشت در مسجدالرسول (ص) این شهر

20170603_112227

در آستانه چهاردهم خرداد ماه، سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، مردم و مسئولین مرودشت، یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مرودشت، در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم ولایتمدار و مسئولین شهرستان مرودشت در مسجدالرسول (ص) این شهر برگزار گردید، حجه الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت، در سخنانی به بررسی اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) پرداخت.

 

امام جمعه مرودشت، با اشاره به شاخصه های حرکت امام خمینی(ره) بیان داشت: سیاست همراه با دیانت و معنویت، معرفی اسلام بعنوان برنامه حیات بخش و توجه به نقش عظیم مردم و اعتماد به آنها، ویژگی های برجسته حرکت انقلاب امام عظیم الشأن است.

 

وی ادامه داد: استکبارجهانی از سویی تلاش دارد تفکر “داعش” را بعنوان اسلام اصیل معرفی کتد و از این راه، موج اسلام هراسی در دنیا ایجاد نماید و از سوی دیگر با استفاده از روش های مختلف، سعی در ایجاد تزلزل در باورهای مردم دارد و به همین دلیل باید هوشیار بود.

 

حجه الاسلام احمدی با بیان برخی از ویژگی های حکومت پیامبر اکرم(ص)، مشارکت دادن مردم در امور حکومت و ایجاد فضای برادری و همدلی در جامعه را، از جمله خصوصیات برجسته آن حکومت دانست و بیان داشت: به اعتراف متفکران سیاسی دنیا، انفلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره)، اولبن انقلاب پست مدرنیست دنیاست که اعتماد به مردم، بنیان اصلی آن بود و مردم نیز با حضور در تمام صحنه ها، این مساله را به خوبی به تصویر کشیدند.

 

وی افزود: مشارکت بیش از چهل و دو میلیون نفر در انتخابات اخیر، نشان دهنده لبیک مردم ایران به رهبرشان است که پس از گذشت سی و هشت سال از انقلاب اسلامی، چنین استقبالی، در سطح دنیا کم نظیر بوده و ایران را تبدیل به یکی از نمونه های موفق دموکراسی در دنیا ساخته است.

 

خطیب جمعه مرودشت ضمن تقدیر از تلاش های هیات اجرایی، بازرسین، مسئولین نظامی و انتظامی و … به دلیل تلاش در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات خاطرنشان ساخت: امام عظیم الشان ما و در ادامه مقام معظم رهبری، در راه پیشبرد اهداف انقلاب، متوسل به هیچ حزب و جناحی نشدند چرا که بر این باور بودند اگر حکومت به فکر مردم باشد، مردم در تمام صحنه ها پشتیبان نظام خواهند بود همانگونه که این مساله در برهه های حساسی همچون هشت سال دفاع مقدس، حوادث سال هشتاد و هشت و…به خوبی عیان شد.

 

وی افزود: اینک، پس از گذر کشور از یک مرحله حساس، باید تمام کاندیداهای شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری، تلاش کنند فضای وحدت و همدلی را برقرار نمایند و ضمن تبریک گفتن به منتخبین مردم، چه در  انتخابات ریاست جمهوری و چه در شوراها، مطالبات مردم و وعده ها را پیگیری شود تا بدین ترتیب تمدن و دموکراسی واقعی را به دنیا نشان دهیم.

 

احمدی خطاب به مسئولین بیان داشت: شیوه مدیریت نباید به گونه ای باشد که مردم از مسئولین بترسند و فاصله بگیرند بلکه مدیران باید با تلاش شبانه روزی در جهت خدمت به مردم، بر دلهای ایشان حکومت نمایند.

 

در ادامه این برنامه، مردم و مسئولین شهرستان مرودشت به عزاداری پرداختند و با امام راحل(ره) و شهدای انقلاب تجدید پیمان نمودند.

 

20170603_111938 20170603_112605


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر