۱۴:۱۳:۲۶ - چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
برگزاری نخستین یادواره شهدای دانشجوی مرودشت
نخستین یادواره شهدای دانشجوی مرودشت در سالن ملاصدرای دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، نخستین یادواره شهدای دانشجو شهرستان مرودشت با حضور جمعی از مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شماری از مسئولان این شهرستان و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در سالن

13940322000015_PhotoA

نخستین یادواره شهدای دانشجوی مرودشت در سالن ملاصدرای دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، نخستین یادواره شهدای دانشجو شهرستان مرودشت با حضور جمعی از مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شماری از مسئولان این شهرستان و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در سالن ملاصدرای این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ سید محمد هاشمی از قم به عنوان سخنران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای دانشجو گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس با توان و قدرت نیروی مقاومت بسیج به سرانجام و پیروزی رسید و جوانان و رزمندگان اسلام بدون اتکا و نگاه به بیگانه در مقابل تمام مستکبران و دشمنان اسلام ایستادند، ازاین‌رو در برنامه اقتصاد مقاومتی باید از همین نیروها و تجربیات هشت ساله دفاع مقدس به‌صورت واقعی و عملی استفاده کرد.

 

در این مراسم همچنین مداح اهل بیت عصمت و طهارت محمد فیروزی از اصفهان به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخت.

 

از دیگر برنامه‌های این یادواره می‌توان به اکران فیلم راهیان نور دانشجویان در سال ۹۴، رصد ماه و خورشید توسط انجمن علمی نجوم بسیج، قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس، نمایشگاه عکس و پوستر شهدا و تجلیل از اساتید برجسته دانشگاه به مناسبت هفته معلم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم و دانشجویان فعال فرهنگی بسیج دانشجویی نام برد.

 

به گزارش فارس، این برنامه به همت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.


مطالب مرتبط:

ستاره های بی پایان/ معرفی شهدای دانشجوی شهرستان مرودشت

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر