خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۶/۲۸ ۱۳:۰۴
شناسه خبر : 20538

برگزاری کارگاه داستان نویسی “یک فنجان داستان” در مرودشت

کارگاه داستان نویسی “یک فنجان داستان” در مرودشت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با حضور بیژن کیا کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری فارس و نویسندگان جوان انجمن ادبی باران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت کارگاه داستان “یک فنجان داستان” برگزار شد.   در این کارگاه ...

کارگاه داستان نویسی “یک فنجان داستان” در مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با حضور بیژن کیا کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری فارس و نویسندگان جوان انجمن ادبی باران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت کارگاه داستان “یک فنجان داستان” برگزار شد.

 

در این کارگاه که دوم شهریورماه در سالن کتابخانه عمومی مرودشت تشکیل شد “بیژن کیا” نویسنده و مدرس داستان نویسی ضمن اشاره به نقش داستان در توسعه فرهنگی جامعه به بررسی نقش نویسندگان در جامعه و مسئولیت اجتماعی هنرمندان پرداخت.

 

وی ضمن اشاره به پتانسیل بالای انجمن باران گفت: مطمئن هستم این انجمن با همکاری جناب صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت و با حضور آقای مرادی و خانم عمادی بعنوان مسئول و دبیر این انجمن اتفاقات داستانی بزرگ تری را رقم خواهد زد.

 

قابل ذکر است هم اکنون نزدیک به بیست و یک نویسنده جوان و نوجوان در انجمن ادبی باران مشغول فعالیت می باشند که سه نفر از آنها برگزیدگان جشنواره خوارزمی در سطح استانی و ملی و چهار نفرشان از برگزیدگان جشنواره های مختلف ملی هستند.

 

این کارگاه به همت انجمن ادبی باران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه فرهنگ مرودشت برگزار گردید.