۱۰:۵۲:۱۵ - جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
برگزاری کلاس‌های مشاوره پیش‌از ازدواج در مرودشت
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: با توافق شبکه بهداشت و درمان مرودشت و یک مرکز آموزش و مشاوره، کلاس‌های مشاوره پیش از ازدواج در این شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، طی یک نشست مشترک بین شبکه بهداشت و درمان و مرکز آموزش و مشاوره بهار نکو طرفین برای

13940820000759_PhotoA

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: با توافق شبکه بهداشت و درمان مرودشت و یک مرکز آموزش و مشاوره، کلاس‌های مشاوره پیش از ازدواج در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، طی یک نشست مشترک بین شبکه بهداشت و درمان و مرکز آموزش و مشاوره بهار نکو طرفین برای راه‌اندازی کلاس‌های مشاوره پیش‌از ازدواج در این شهرستان به توافق رسیدند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در این نشست اظهار داشت: این شبکه آمادگی خود را به مسؤولان مرکز آموزش و مشاوره مذکور برای فعالیت در این شهرستان اعلام کرد تا گامی مؤثر در راستای ارتقای سطح آگاهی و استحکام پیوند زناشویی بین زوج‌های جوان برداشته شود.

 

مسلم فلاحی به اهم فعالیت‌های این مرکز مشاوره پرداخت و افزود: این مرکز توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت خود را از اسفندماه سال ۸۹ با هدف ارتقا سطح آگاهی زوج‌های در شرف ازدواج و استحکام پیوند زناشویی آغاز کرد و شامل واحدهای آموزش، مشاوره، پژوهش و فرهنگی است.

 

وی ادامه داد: در چند ماه آینده شاهد برگزاری کلاس‌های مشاوره در مرکز جامع سلامت خلیج‌فارس این شهرستان خواهیم بود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر