۵:۳۶:۵۳ - یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
برگزاری یادواره سلاله های زهرا گرامیداشت شهدای سادات مرودشت +تصاویر
اولین یادواره شهدای سادات شهرستان مرودشت با عنوان سلاله ای زهرا با حضور خانواده های معزز آنها، برگزار شد. به گزارش سلام مرودشت، اولین یادواره شهدای سادات شهرستان مرودشت برگزار گردید.   علی محمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت مرودشت گفت: بنا داریم از این به بعد یادواره های قشری را نیز، در کنار یادواره های

اولین یادواره شهدای سادات شهرستان مرودشت با عنوان سلاله ای زهرا با حضور خانواده های معزز آنها، برگزار شد.

IMG_2065

به گزارش سلام مرودشت، اولین یادواره شهدای سادات شهرستان مرودشت برگزار گردید.

 

علی محمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت مرودشت گفت: بنا داریم از این به بعد یادواره های قشری را نیز، در کنار یادواره های موجود برگزار کنیم.

 

وی ادامه داد: همه شهدا از شأن بالایی برخوردار هستند، بعضی از آنها نیز دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند مثل شهدای سادات که منتسب به حضرت زهرا(س) هستند.

 

دبیر یادواره شهدای سادات  افزود: این یادواره، به مناسبت دهه ولایت  برگزار شده است و اولین دوره خود را تجربه می کند.

 

محمدی همچنین از مسئولینی که در این یادواره شرکت نکردند نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: این یادواره مسئولی ندارد و ما به عنوان ستاد یادواره در خدمتتان هستیم و مسئولین نیز باید بدانند که جایگاه امروزشان، مدیون خون شهداست.

 

حجت الاسلام سعادت نیز در ادامه این برنامه، به آیاتی از سوره صف اشاره کرد و بیان نمود: شهدا با خدا معامله کردند و به مقامی رسیدند که حتی خیلی از علما به این جایگاه نرسیدند.

IMG_2057

نماینده ولی فقیه در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه فجر گلایه ای را نظام اسلامی بازگو کرد و گفت: متاسفانه ما  کرامات شهدا را بازگو نمی کنیم و این کرامات، خیلی کمرنگ انعکاس داده شده است.

 

وی گفت: شهدا در سرمای کردستان و گرمای طاقت فرسای جنوب، جهاد کردند و در راه خدا کشته شدند مراحل خاصی را طی کرده اند وجایگاه ویژه ای در نزد خدا دارند.

 

در ادامه مراسم با مداحی و مرثیه سرای سید ارسلان دهقانیان در وصف شهدا به پایان رسید.

IMG_2072

شایان ذکر است اولین یادواره شهدای سادات شهرستان مرودشت با تعداد ۴۸ شهید و به همت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان مرودشت ، بنیاد شهید وامور ایثارگران و آموزش وپرورش شهرستان مرودشت در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان برگزار گردید .

IMG_2062

IMG_2056

عکاس : سید بهنام موسوی

  1. مجید   مهر ۲۷, ۱۳۹۳  

    یه سوال: ابوذر چراغی با مرتضی چراغی نسبتی داره؟ آخه تو خیلی از عکس ها کنار هم هستند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر