۱۸:۳۶:۵۸ - جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵
برگزاری یادواره شهدای بخش کامفیروز
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثامن(ع) بخش کامفیروز شمالی از برگزاری یادواره سردار شهید اثری‌نژاد و ۵۴ شهید والامقام بخش‌های کامفیروز شمالی و جنوبی در شهر خانیمن خبر داد.   مسعود یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس

13950430000198_photoa

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثامن(ع) بخش کامفیروز شمالی از برگزاری یادواره سردار شهید اثری‌نژاد و ۵۴ شهید والامقام بخش‌های کامفیروز شمالی و جنوبی در شهر خانیمن خبر داد.

 

مسعود یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‎ها، شجاعت‌ها و ایستادگی مردمی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از این مملکت دفاع کرده و ایران اسلامی را تبدیل به یک کشور مقتدر و باصلابت در منطقه کرده‌اند.

 

وی از شهدا به‌عنوان سند افتخار و سرمایه معنوی و حماسی نام برد و اظهار کرد: اگر امروز از کشور ایران به‌عنوان کشوری صلح‌دوست و قدرتمند یاد می‌شود و هیچ کشور خارجی و دست‌نشانده قدرت نفوذ را ندارد و همچنین اگر در داخل کشور آسایش و امنیت حکم‌فرماست و در خارج از مرزهای بین‌المللی و فرامنطقه‌ای حرفی برای گفتن داریم، همگی مرهون برکت و مجاهدت مردم و جوانان باغیرتی است که جان ارزشمند خود را فدا کردند.

 

فرمانده حوزه ثامن بخش کر (کامفیروز شمالی) از برگزاری یادواره سردار شهید اثری‌نژاد و ۵۴ شهید والامقام بخش‌های کامفیروز شمالی و جنوبی در شهر خانیمن مرکز بخش کر خبر داد و افزود: به منظور ارج‌گذاری و تجدید میثاق با شهدای والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره آنها این مراسم که به‌صورت یک سنت هرساله است، امسال نیز با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان هر دو بخش برگزار می‌‌شود.

 

یاری به سایر برنامه‌های جنبی و قابل‌اجرا در هفته دفاع مقدس امسال اشاره کرد و افزود: گل‌باران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز و معظم شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بخش، برگزاری مسابقات فرهنگی، مذهبی و ورزشی، همایش نقش زنان در دفاع مقدس، نهضت روشنگری، همایش یاد یاران، رژه حماسی با حضور گردان بیت‌المقدس امروز ۳۱ شهریورماه جاری و پیاده‌روی خانوادگی ازجمله برنامه‌هایی است که در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این بخش برگزار می‌شود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر