۹:۰۰:۲۷ - جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵
بوته خار، ناجی مهربان نوزاد + تصاویر
نوزادی که در سانحه تصادف، از شیشه ماشین به بیرون پرت شده بود، در فاصله ۲۰ متری ماشین در کنار یک بوته خار پیدا شد و پس از انتقال توسط اورژانس در بیمارستان مرودشت بستری گردید. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت مسئول بخش اورژانس بیمارستان بیان

IMG_7872

نوزادی که در سانحه تصادف، از شیشه ماشین به بیرون پرت شده بود، در فاصله ۲۰ متری ماشین در کنار یک بوته خار پیدا شد و پس از انتقال توسط اورژانس در بیمارستان مرودشت بستری گردید.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت مسئول بخش اورژانس بیمارستان بیان داشت: با ورود فاطیما کرمی به بخش اورژانس و با توجه به شرایط خاص او، سریعأ لباس ها و خارهایی که بر تن این نوزاد فرو رفته بود، بیرون آورده شده و اقدامات درمانی شامل گرم کردن نوزاد، ویزیت پزشک عمومی ومتخصص، عکسبرداری، سونوگرافی ازسر، قفسه سینه و لگن انجام شد.

لیلا نام آوربیان داشت: در مراحل اولیه درمان، خوشبختانه مورد خاصی گزارش داده نشد و با توجه به شرایط ویژه این نوزاد ۳۰ هفته ای، به بخش مراقبت های ویژه نوزادان انتقال پیدا کرد.

فیروزه عسکری مسئول بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان مرودشت در رابطه با این نوزاد بیان داشت: وضعیت عمومی فاطیما هم اکنون خوب است و توسط پزشک متخصص اطفال ویزیت و دستور شروع شیر برای او صادر شده و در صورتی که مشکلی پیش نیاید به امید خدا مرخص می شود.

شرح واقعه تصادف از زبان پدر نوزاد
امیر حمزه کرمی در خصوص حادثه تصادف بیان داشت: در مسیر شیراز جهت انجام تست شنوایی سنجی و بینایی سنجی فاطیما بودیم که به علت بی احتیاطی راننده ماشین نیسان که از روبرو می آمد و سبقت غیر مجاز وی، مجبور به هدایت ماشین خود به شانه جاده شدم ولی متاسفانه ماشین منحرف شد و در زمین کنار جاده افتادیم.

پدر فاطیما کوچولو ادامه داد: پس از توقف ماشین بیرون آمده و در ابتدا فکر می کردیم فاطیما به زیر ماشین رفته ولی بادیدن خواهرم که در فاصله ۱۰ متری ماشین افتاده بود، حدس زدم که دخترم هم از ماشین پرت شده و در اطراف به دنبال او گشتم تا اینکه در کنار یک سنگ بزرگ در فاصله ۲۰ متری از ماشین، دستان او را در حالی که بالا بود دیدم.

بوته خار مانع برخورد فاطیما کوچولو با سنگ شده بود
وی ادامه داد: در ابتدا فکر کردم که دخترم مرده و پس از اینکه خار و خاشاک را از روی صورت او پاک کردم، صدای گریه او بلندشد و در همان لحظه از اینکه بوته خار، مانع برخورد دخترم با سنگ شده بود، خدا را شکر کردم.

پدر این نوزاد بیان داشت: خدا را شکر می کنم که در این سانحه تمام اعضاء خانواده ام سالم هستند و در همین جا از تلاش پرسنل اورژانس و بیمارستان کمال تشکر و قدر دانی را می نمایم.

لازم به ذکر است فاطیما در کنار قُل دیگرش در هفته سی اُم و پس از ۱۱ سال زندگی مشترک پدر و مادرش به دنیا آمده و چند روز قبل از این حادثه نیز به مدت ۳۴ روز در یکی از بیمارستان های شیراز بستری بوده که متاسفانه قُل دیگرش چند روز پس از تولد به علت نارسایی شدید فوت می کند.

 

IMG_7857 IMG_7870 IMG_7863


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر