خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۴/۱۴ ۰۴:۴۱
شناسه خبر : 15203

بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در ارسنجان معدوم شد

بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسنجان بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته را کشف و با هماهنگی مراجع قضایی معدوم کردند.   کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان ارسنجان، با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مواد غذایی غیر قابل مصرف که شامل ...

82136016-70840560

بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسنجان بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته را کشف و با هماهنگی مراجع قضایی معدوم کردند.

 

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان ارسنجان، با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مواد غذایی غیر قابل مصرف که شامل انواع دوغ، نوشابه، دلستر، انواع عرقیات، مواد اولیه کاربردی در تهیه شیرینی ها، انواع اسانس و انواع رنگ هاست در ایام ماه مبارک رمضان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و قنادی های این شهرستان کشف و جمع آوری شد.

 

محمد رحیمی افزود: شهروندان باید مواد غذایی مورد نیاز خود را تنها از مراکز معتبر تهیه و در هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات درج شده روی مواد از جمله داشتن شناسنامه بهداشتی، تاریخ تولید و مصرف، نام و مشخصات محصول و نام کارخانه سازنده آن دقت کنند و از خرید مواد غذایی که فاقد مشخصات نام برده و به صورت غیر بسته بندی عرضه می شود خودداری کنند.

 

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف موارد را با سامانه ۱۹۰ که ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی است، اطلاع دهند.