۱۵:۵۷:۳۷ - چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
بیش از ۶۰ هزار نفر به بقاع متبرکه مرودشت مشرف شدند
رئیس اداره اوقاف مرودشت از تشرف بیش از ۶۰ هزار نفر به بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.    سعید مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر به بقاع متبرکه

139401091404283675011903

رئیس اداره اوقاف مرودشت از تشرف بیش از ۶۰ هزار نفر به بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

 

 سعید مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر به بقاع متبرکه این شهرستان مشرف شدند.

 

وی گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه و اماکن تاریخی از دیگر اقدامات نوروزی سازمان اوقاف و امورخیریه است که هرساله برگزار می‌شود و امسال برای سومین سال متوالی در کنار تخت جمشید خیمه‌های معرفت برپا شده است.

 

رئیس اداره اوقاف مرودشت از بازدید روزانه ۵ هزار نفر از این خیمه‌ها خبر داد و افزود: در خیمه‌های معرفت در جوار تخت جمشید ۱۰ مبلغ حضور دارند که ۸ تن از این افراد در خیمه‌ها به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند.

 

مرادپور خاطرنشان کرد: ۲ تن از مبلغان نیز مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، ترکی و روسی هستند که با دیدار چهره‌به‌چهره با گردشگران خارجی به بیان مسائلی مربوط به تاریخ ایران و دین اسلام می‌پردازند.

 

وی از برپایی سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه در شهرستان مرودشت خبر داد و بیان کرد: این سوگواره به مدت ۵ روز، ۲ روز قبل از شهادت و ۳ روز پس از شهادت حضرت زهرا(س)، در بقاع شاخص و مسجد شهرستان برپا شد.

 

مرادپور از اسکان بیش از ۶۰۰ نفر از مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه مرودشت در ایام بارندگی ابتدای نوروز  خبر داد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر