۱۵:۰۶:۱۵ - یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
تأمین هزینه سرویس مدرسه دانش‌آموزان محروم‌ترین روستای مرودشت
فرماندار مرودشت در بازدید از مدرسه شهید بزرگر محروم‌ترین روستای این شهرستان وعده داد: سال تحصیلی آینده هزینه سرویس ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان این مدرسه را تأمین کند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز در نشست با معلمان مدرسه شهید برزگر روستای محروم ده‌چاشت که به‌اتفاق مدیر آموزش‌وپرورش و مسئول کمیته

13920807000637_PhotoA

فرماندار مرودشت در بازدید از مدرسه شهید بزرگر محروم‌ترین روستای این شهرستان وعده داد: سال تحصیلی آینده هزینه سرویس ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان این مدرسه را تأمین کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز در نشست با معلمان مدرسه شهید برزگر روستای محروم ده‌چاشت که به‌اتفاق مدیر آموزش‌وپرورش و مسئول کمیته امداد این شهرستان صورت گرفت، ضمن تبریک هفته معلم از کار معلمان در شرایط سخت و کمی امکانات در روستاها، به‌عنوان جهاد علمی یاد کرد و اظهار داشت: نقش معلمان هویت‌سازی بوده و هرکس این جایگاه را به رسمیت نشناسد هویت و پیشرفت جامعه را در آینده انکار کرده است.

 

وی فعالیت معلمان در روستاهای محروم را تلاشی مضاعف خواند و گفت: نبود امکانات آموزشی در این مدرسه باید با تلاش و انگیزه بالا جبران شود.

 

فرماندار مرودشت با حضور در کلاس‌های درس دانش‌آموزان و گفت‌وگو و پاسخ به مطالبات آنان بیان داشت: قول می‌دهم با تأمین هزینه سرویس دانش‌آموزان برای سال آینده، زمینه استفاده از ظرفیت آموزشی مجتمع آموزشی روستای هم‌جوار برای دانش‌آموزان فراهم شود.

 

به گزارش فارس، در این بازدید به تمام دانش‌آموزان مستقر در آموزشگاه از طرف کمیته امداد هدایای یک‌میلیون ریالی به هرکدام پرداخت شد.

 

در ضمن لوح تقدیر و هدایا به‌پاس تلاش معلمان این آموزشگاه که در شرایط سخت و با حداقل امکانات کار تعلیم و تربیت را در این روستا انجام می‌دهند از طرف فرماندار به آنان اهدا شد.

 

روستای ده چاشت از روستاهای محروم شهرستان مرودشت است که فرماندار، مسئولیت دهیار افتخاری آن را پیش‌از این به عهده گرفته است و اکنون ۲۰ دانش‌آموز در پنج پایه تحصیلی در آن مشغول‌ به تحصیل هستند که به دلیل عدم امکان تأمین هزینه سرویس قادر به تحصیل در مجتمع آموزشی روستای رجاآباد نشده‌اند.

  1. فرشید   اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۴  

    تعجبه رپرتاژ آگهی نشده تیتر بخوره با پیگیری مهندس…. هزینه سرویس…. ..


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر