۶:۴۹:۳۳ - سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴
تأمین و تزریق رایگان فاکتورهای انعقادی برای بیماران هموفیلی
رئیس اداره بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۶۹۲ بیمار با اختلال انعقادی هم اکنون برای دریافت خدمات درمانی و فاکتورهای انعقادی مورد نیاز خود به صورت رایگان زیر نظر مرکز آموزشی درمانی شهید دستغیب شیراز هستند.   ایرنا- دکتر داوود حدادی در همایش آموزشی مراقبت در هموفیلی در شیراز بر رایگان بودن تأمین

81822570-70273589

رئیس اداره بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۶۹۲ بیمار با اختلال انعقادی هم اکنون برای دریافت خدمات درمانی و فاکتورهای انعقادی مورد نیاز خود به صورت رایگان زیر نظر مرکز آموزشی درمانی شهید دستغیب شیراز هستند.

 

ایرنا- دکتر داوود حدادی در همایش آموزشی مراقبت در هموفیلی در شیراز بر رایگان بودن تأمین و تزریق فاکتورهای انعقادی برای بیماران هموفیلی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: بیشترین آمار مبتلایان به این بیماری در فارس، پس از شیراز، مربوط به مرودشت، کازرون، داراب و لامرد است.

دکتر حدادی ادامه داد: در دنیا حدود ۴۰۰ هزار بیمار با اختلال انعقادی، شناخته شده اند که از این تعداد، حدود هشت هزار بیمار مربوط به کشور ایران است.

وی افزود: هم اکنون تأمین و تزریق فاکتورهای انعقادی، ویزیت پزشک متخصص هماتولوژی، خدمات رادیولوژی، تزریق فرآورده های خونی و بسیاری خدمات دیگر، بر اساس بسته خدمتی بیماران هموفیلی به صورت رایگان برای این بیماران انجام می پذیرد.

در سمینار آموزشی مراقبت در هموفیلی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شرکت کنندگان با مسایل مربوط به مبتلایان به این بیماری و تزریق فاکتورهای انعقادی و خدمات رادیولوژی آشنا شدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر