۴:۵۵:۳۹ - شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
تبلیغات دینی در چهره شهرها ملموس باشد
امام جمعه موقت مرودشت گفت: تبلیغاتی دینی طوری در شهرهای باید نصب شود که اگر توریستی وارد شهر شد، بداند که وارد یک شهر در کشور اسلامی شده است.  به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام محمود توسلی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس

امام جمعه موقت مرودشت گفت: تبلیغاتی دینی طوری در شهرهای باید نصب شود که اگر توریستی وارد شهر شد، بداند که وارد یک شهر در کشور اسلامی شده است.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام محمود توسلی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی ضمن تبریک این روز بر اهمیت تبلیغات دینی تاکید و اظهار کرد: بایستی در چهره شهرها تبلیغات دینی ملموس باشد.

خطیب موقت جمعه مرودشت افزود: متاسفانه در شهرستان‌ مرودشت تبلیغات مادی بر مسائل دینی فزونی دارد و حتی در شهر می‌بینیم که تبیلغات برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی که در شان این شهر نیست بیشتر به چشم خورده و ورودی و خروجی‌های شهر در امر مهم  تبلیغات دینی فضا سازی نشده است.

وی از مسئولان فرهنگی و به ویژه سازمان تبیلغات اسلامی مرودشت خواست تا برای تبلیغ، یادآوری و آموزش مسائل دینی تلاش بیشتری کنند.
امام جمعه موقت مرودشت با توجه به توریستی بودن برخی شهرها به ویژه از لحاظ معنوی از مسئولان خواست تا تبلیغاتی دینی طوری در این شهر نصب شود که اگر توریستی وارد شهر می‌شود بداند که وارد یک شهر در کشور اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام توسلی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره و با گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید والامقام  گفت: چمران یکی از الگوها و نعمت‌های  نظام جمهوری اسلامی است.

خطیب موقت جمعه مرودشت افزود: شهید چمران بسیار متواضع و صالح بود و این ویژگی وی یارانش را سربازانی مطیع کرده بود.
وی با اشاره به ساده‌زیستی دکتر چمران کلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مثل چمران زندگی کن و مثل چمران بمیرید را به نمازگزاران یادآوری کرد.

حجت‌الاسلام توسلی در ادامه با اشاره به پایان ماه مبارک شعبان بر استفاده بیش از پیش از این روزهای باقیمانده توصیه و تصریح کرد: در این روزها بسیار استغفار و طلب بخشش گناهان کنید و آماده برای استقبال از ماه مبارک رمضان شوید.

وی به مسائل منطقه و به ویژه شورش داعش به کشور عراق پرداخت و خاطرنشان کرد: متاسفانه این تکفیری‌ها به اسم رسول الله گردن مردم بی‌دفاع را می‌زنند و خود را مسلمان می‌دانند.

امام جمعه موقت مرودشت افزود: در اسلامی که از رحمانیت و رحیمیت اسم برده شده و پیامبرش پیامبر مهربانی است، چگونه عده‌ای در پوشش مسلمان دست به کشتن می‌زنند و آنان را جهاد می‌نامند؟

وی موضوع حجاب را در جامعه ضروری دانست و با بیان آیات و روایات بر این مسئله دینی و اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: زیبنده زن مسلمان نیست که خود را در معرض دید قرار دهد و بایستی همواره بر پوشش اسلامی خود پایبند باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر