۱۰:۰۴:۰۸ - دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵
تجلیل از روشندلان بیمارستان شهید مطهری مرودشت در روز عصای سفید
در جلسه ای با حضور رئیس، مدیر و تنی چند از مسئولین در دفتر ریاست بیمارستان شهید مطهری مرودشت درروز جهانی نابینایان(عصای سفید) از زحمات و تلاش های روشندلان این مرکز تقدیر و تشکر به عمل آمد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری مرودشت در ابتدای این جلسه دکتر

img_9155

در جلسه ای با حضور رئیس، مدیر و تنی چند از مسئولین در دفتر ریاست بیمارستان شهید مطهری مرودشت درروز جهانی نابینایان(عصای سفید) از زحمات و تلاش های روشندلان این مرکز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری مرودشت در ابتدای این جلسه دکتر موسوی رئیس بیمارستان، ضمن تبریک به کارکنان روشندل این مرکزبیان داشت: با توجه به پیشرفت علم، وضعیت عزیزان روشندل جامعه در برقراری ارتباط با دیگر اقشار، نسبت به قبل مناسب تر شده و امیدواریم این حمایت ها روز به روز  بیشتر شود.

 

حسین زارعی مدیر بیمارستان با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان روز “عصای سفید” بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسه، تجلیل از همکاران روشندل بیمارستان بوده و جا دارد از  ایشان و خانواده های محترمشان تقدیر بعمل آید.

 

در ادامه این جلسه، کارکنان روشندل بیمارستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از مسئولین جهت برطرف شدن آنها طلب کمک کردند.

 

لازم به ذکر است که در بیمارستان شهید مطهری مرودشت تعداد سه نفر از عزیزان روشندل در مرکز تلفن مشغول به ارائه خدمات به صورت شبانه روزی می باشند.

 

  1. علی   مهر ۲۷, ۱۳۹۵  

    با سلام
    کار پسندیده ای هست تشکر از رئیس محترم بیمارستان ای کاش بقیه مسِئولین هم یاد بگیرند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر