۱۵:۱۴:۳۱ - جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳
تجلیل از مسئولین روابط عمومی ادارات مرودشت
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، از مسئولین روابط عمومی ادارت و نهادهای مختلف شهرستان مرودشت تجلیل شد. به گزارش “پارس دشت”، در مراسمی که به میزبانی فرمانداری مرودشت و به مناسبت بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد از روابط عمومی نهادهای مختلف شهرستان مرودشت، تجلیل به عمل آمد. سید یدالله حسینی

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، از مسئولین روابط عمومی ادارت و نهادهای مختلف شهرستان مرودشت تجلیل شد.

به گزارش “پارس دشت”، در مراسمی که به میزبانی فرمانداری مرودشت و به مناسبت بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد از روابط عمومی نهادهای مختلف شهرستان مرودشت، تجلیل به عمل آمد.

سید یدالله حسینی در ابتدای این جلسه، ضمن اشاره به ظرفیت رسانه و نقش مهم روابط عمومی در ارتقای جایگاه یک سازمان، بیان داشت: امروزه، افکار عمومی عرصه رقابت بین تفکرات و دیدگاه های مختلف است و روابط عمومی، یک ابزار و هنر در جهت نفوذ در افکار عمومی به شمار می آید.

وی با شاره به این جمله که «روابط عمومی وکیل مدافع سازمان مربوطه در جامعه و مدعی العموم مردم در سازمان خود به شمار می رود» گفت: روابط عمومی ها در حقیقت پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و همانطور که سعی در بازتاب اقدامات مثبت مدیریتی دارند، باید با تعامل با مردم و رسانه ها، مشکلات مربوط به حوزه فعالیت خود را یافته و به مدیران خود اطلاع دهند تا جایگاه ادارات خود بهبود بخشند.

در ادامه این جلسه برخی از مسئولین روابط عمومی ها ضمن اشاره به دستاوردهای مثبت خود در ادارات مربوطه، به بیان برخی مشکلات خود از جمله توجیه نبودن مدیران نسبت به کارکردها و اهمیت واحدهای روابط عمومی، کمبود امکانات، عدم وجود واحد مستقل روابط عمومی در بسیاری از ادارات و … اشاره نمودند.

سپس یعقوب خسروانی معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار مرودشت، با اشاره به مسئولیت سنگین روابط عمومی ادارات، اظهار نمود: مسئولین روابط عمومی ها، به شرط آنکه از دانش لازم در حیطه فعالیت خود، برخوردار باشند و جایگاه خود را خوب بشناسند، می توانند بازوی پرتوانی برای اداره و مدیر خود، به شمار آیند.

وی همچنین پرداختن به مباحث فرهنگی از جمله اقامه نماز را از اولویت های برنامه روابط عمومی ها دانست و پیشنهاد داد که در اولین جلسه ستاد نمازجمعه شهرستان، اعضای روابط عمومی ها به عنوان اعضای افتخاری این ستاد معرفی شوند و هر هفته یکی از روابط عمومی های ادارات، در برگزاری نمازجمعه با این ستاد همکاری داشته باشد.

در پایان این مراسم نیز با اهدای هدایایی به رسم یادبود از زحمات روابط عمومی ادارت و نهادهای مختلف شهرستان مرودشت، قدردانی شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر