۱۹:۵۸:۲۵ - جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
تجلیل شهرداری مرودشت از فعالان رسانه ای شهرستان+ تضاویر
شهرداری مرودشت، از فعالان رسانه های این شهرستان تجلیل به عمل آورد.   به گزارش “پارس دشت”، به مناسبت روز خبرنگار، شهرداری مرودشت در برنامه ای، از جمعی از فعالان رسانه های شهرستان تجلیل به عمل آورد.   در ابتدای این برنامه که با حضور شهردار شهرستان مرودشت، جمعی از پیشکسوتان و خبرنگاران نشریات، سایت

شهرداری مرودشت، از فعالان رسانه های این شهرستان تجلیل به عمل آورد.

 

به گزارش “پارس دشت”، به مناسبت روز خبرنگار، شهرداری مرودشت در برنامه ای، از جمعی از فعالان رسانه های شهرستان تجلیل به عمل آورد.

 

در ابتدای این برنامه که با حضور شهردار شهرستان مرودشت، جمعی از پیشکسوتان و خبرنگاران نشریات، سایت ها و نمایندگان خبرگزاری ها در سطح شهرستان برگزار شد، جلال معینی پیشکسوت عرصه مطبوعات مرودشت، ضمن اشاره به سختی های این حوزه و تشکر از اقدامات انجام گرفته در جهت تجلیل از خبرنگاران، گفت: آنچه برای فعالان این حوزه، بر جای می ماند، همان اجر معنوی حاصل از قدم برداشتن در راه رضای خدا و باز کردن گرهی از کار مردم است.

 

در ادامه این برنامه، جمعی از خبرنگاران به بیان مشکلات پیش روی خود پرداخته و برخی از خواسته های خود را به ویژه در زمینه فعالیت های فرهنگی، از مجموعه شهرداری شهرستان، بیان نمودند.

 

در پایان داریوش احمدی، شهردار مرودشت نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان این حوزه و ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در شهرداری مرودشت از بدو حضور وی در این نهاد، خاطر نشان ساخت: اگرچه متولی امور فرهنگی، نهاد دیگری است ولی شهرداری کوشیده است در حد توان خود، به فعالیت های فرهنگی نیز بپردازد که در این زمینه می توان به فعالیت های این مجموعه در زمینه مدیریت پسماند است.

 

در انتهای این مراسم نیز لوح تقدیر و هدایایی به فعالان حوزه رسانه شهرستان مرودشت اهدا گردید.

IMG_3045IMG_3046IMG_3048IMG_3052IMG_3058IMG_3059IMG_3064IMG_3066IMG_3069


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر