خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۱۰/۱۵ ۱۱:۱۸
شناسه خبر : 17783

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم راه‌های مرودشت

رئیس اداره راه و شهرسازی مرودشت از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم راه‌های حوزه این شهرستان خبر داد.   جمشید شمشیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت تجاوز به حریم راه‌ها را قانون‌شکنی عنوان و اظهار کرد: برخی افراد بدون هماهنگی اقدام به ساخت‌وساز غیرقانونی در حریم قانونی راه‌ها می‌کنند که به استناد قانون ...

13951015000459_photoa

رئیس اداره راه و شهرسازی مرودشت از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم راه‌های حوزه این شهرستان خبر داد.

 

جمشید شمشیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت تجاوز به حریم راه‌ها را قانون‌شکنی عنوان و اظهار کرد: برخی افراد بدون هماهنگی اقدام به ساخت‌وساز غیرقانونی در حریم قانونی راه‌ها می‌کنند که به استناد قانون ایمنی راه‌ها چنانچه هرگونه ساخت و سازی صورت گیرد ضمن تخریب بنای ایجادشده مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری و با سازنده برخورد قاطع خواهد شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرودشت با بیان اینکه این‌گونه ساخت‌وسازها مهم‌ترین عامل تصادفات غیرمنتظره و ترافیک‌های نامتعارف است، افزود: در راستای حفاظت و حراست از حریم راه‌ها و همچنین تبصره ششم قانون و مقررات ایمنی حریم راه‌ها، واحد حریم اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مرودشت با حکم دادستان و با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان اقدام به قلع و رفع تجاوز ۱۴ مورد ساخت‌وساز (یک دستگاه ساختمان دوطبقه، یک مورد کارواش، چهار مورد دیوارکشی و هشت مورد حصارکشی باغ شهری) کرد.

 

وی از مردم خواست پیش از هرگونه ساخت‌وساز در حریم راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان مرودشت از این اداره استعلام بگیرند.