خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۱۰/۱۶ ۰۷:۵۷
شناسه خبر : 17799

تصادف در محور مرودشت – نقش رستم ۳ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت

تصادف ۳ دستگاه خودرو در محور مرودشت ـ نقش رستم ۳ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.   آفتاب‌‌نیوز: ساعت ۱۸:۲۵ چهارشنبه در تماس با مرکز پیام اورژانس ١١۵ مرودشت اعلام تصادف ۳ دستگاه خودرو در محور مرودشت-نقش رستم شد که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.   این حادثه ...

82366840-71287289

تصادف ۳ دستگاه خودرو در محور مرودشت ـ نقش رستم ۳ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

 

آفتاب‌‌نیوز: ساعت ۱۸:۲۵ چهارشنبه در تماس با مرکز پیام اورژانس ١١۵ مرودشت اعلام تصادف ۳ دستگاه خودرو در محور مرودشت-نقش رستم شد که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

 

این حادثه ۵مصدوم در برداشت که مصدومین  پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند، متاسفانه این حادثه ۳ فوتی نیز بر جای گذاشت.

 

تصادف در بلوار دانشجوی شیراز ۷ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس ساعت ۰۱:۵۹ بامداد امروز در تماس با مرکز پیام اورژانس ١١۵ شیراز اعلام تصادف پژو۲۰۶ و BMV در بلوار دانشجوی شیراز شد که بلافاصله عوامل اورژانس۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

 

این حادثه ۷ مصدوم در برداشت که ۶ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند. یک مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل درمان شد.