۵:۱۸:۴۷ - چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
تعلل وزارت نیرو در تعیین تکلیف چاه های فاقدپروانه
 سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو در اجرای قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه تعلل داشته است، گفت: مقرر شد وزارت نیرو تا ۱۵ تیرماه گزارشی کامل در زمینه اجرای قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه کند. محمدمهدی برومندی در

 سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو در اجرای قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه تعلل داشته است، گفت: مقرر شد وزارت نیرو تا ۱۵ تیرماه گزارشی کامل در زمینه اجرای قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه کند.

محمدمهدی برومندی در گفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار جلسه روز سه شنبه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در جلسه امروز گزارشی از سوی مسئولان وزارت نیرو در خصوص اجرای قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه مصوب سال ۸۹ ارائه شد.

نماینده مردم ارسنجان، پاسارگاد و مرودشت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در قانون فوق مقرر شده است، چاه های آب فاقد پروانه تعیین تکلیف شود، افزود: با توجه به مشکلات حوزه آب انتظار می رود به این قانون عمل شود و وزارت نیرو مکلف است با توجه به شرایط به وجود آمده در قانون اقدام به تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم بر اساس گزارش ارائه شده توسط مسئولان وزارت نیرو که این وزارتخانه در تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه تعلل داشته است، گفت: مقرر شد وزارت نیرو تا ۱۵ تیرماه گزارشی کامل در زمینه اجرای قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه  به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: سه نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی با همکاری مرکزپژوهش های مجلس موظف شدند گزارشی کامل از عملکرد وزارت نیرو  با توجه به گزارشی که از سوی این وزارتخانه  به کمیسیون ارائه می شود تهیه و در صحن علنی مجلس ارائه کنند تا وزارت نیرو به تکلیف خود درباره قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه عمل کند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری مشکلاتی که در حوزه آب وجود دارد، گفت: کشاورزان و بهره بردارانی که چاه های فاقد پروانه دارند در زمینه برخورداری از مزایای قانونی و تامین سوخت مشکلات بسیاری دارند که با اجرای قانون تعیین تکلیف از سوی وزارت نیرو این مشکلات مرتفع خواهد شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر