خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۲/۱۵ ۱۴:۰۲
شناسه خبر : 14044

تقدیر از معلم مدرسه عشایری در مرودشت

به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم، یکی از معلمان مدارس عشایری مرودشت در منطقه عشایرنشین بنی یکه تقدیر شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار مرودشت در حاشیه دیدار با جمعی از عشایر کوچ‌رو منطقه بنی یکه که به‌همراه فرمانده نیروی انتظامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس اداره امور عشایر این ...

13950213000912_PhotoA

به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم، یکی از معلمان مدارس عشایری مرودشت در منطقه عشایرنشین بنی یکه تقدیر شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار مرودشت در حاشیه دیدار با جمعی از عشایر کوچ‌رو منطقه بنی یکه که به‌همراه فرمانده نیروی انتظامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس اداره امور عشایر این شهرستان صورت گرفت، به نقش عشایر در اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه عشایری درعین‌حال کم‌توقع بودن و عدم برخورداری از خدمات مناسب، توانسته‌اند با تولید محصولات دست‌بافت خود و فرآوری محصولات لبنی علاوه‌بر اشتغال‌زایی و تقویت اقتصاد خانوار عامل تأثیرگذاری برای کاهش واردات و صرفه‌جویی ارزی و افزایش صادرات غیرنفتی شوند.

 

ماشاالله حیدرزاده از حرفه معلمی به‌عنوان شغل مقدس و ارزشمند یاد کرد و افزود: اگر انسان‌ها به جایگاه و مقام و منصبی و یا به مقامات عالیه دست پیدا می‌کنند مرهون زحمات قشر زحمت‌کش معلمان هستند.

 

در پایان این دیدار مسئولان ضمن بازدید از محل استقرار مدرسه عشایرنشین بنی یکه با اهدا هدیه از معلم این مدرسه تقدیر کردند.

 

به گزارش فارس، هفت مدرسه عشایری برای عشایر کوچ‌رو در مرودشت دایر است که در آن‌ها ۵۰ دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند.