خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۵/۲۸ ۱۵:۱۲
شناسه خبر : 15901

تقدیر از نویسنده مرودشتی در مسابقه داستان نویسی کودک و نوجوان اصفهان

خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان، برگزیدگان جشنواره داستان کودک و نوجوان خود را اعلام کرد.   به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، حسین‌خالقی‌پور مدیرخانه ادبیات با اعلام این خبر گفت: داستان همچنان که زاییده خلاقیت است، خود، مادر خلاقیت نیز هست؛ و انسان خلاق است که آرزو می پرود حال را در ...

DSC049531

خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان، برگزیدگان جشنواره داستان کودک و نوجوان خود را اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، حسین‌خالقی‌پور مدیرخانه ادبیات با اعلام این خبر گفت: داستان همچنان که زاییده خلاقیت است، خود، مادر خلاقیت نیز هست؛ و انسان خلاق است که آرزو می پرود حال را در می‌نوردد و برای رسیدن به آرمانها حرکت می‌کند. در این بین کودک و نوجوان با ذهن نورسته خود حساس‌ترین و مهم‌ترین مخاطب داستان‌اند.

 

وی افزود: هیئت داوران مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان، پس از بررسی بیش از ششصد و پنجاه اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، آراء خود را به شرح زیر اعلام می‌کند. در بخش نوجوان به ترتیب آقایان عباس بابایی، مصطفی میرزایی پیهانی رتبه اول و دوم و خانم سارا شجاعی رتبه سوم را کسب نمود.

 

وی ادامه داد: در بخش کودک نیز طیبه شجاعی رتبه اول، سیدمهرداد موسویان رتبه دوم، زهرا فرشاد نیز رتبه سوم را به‌دست آوردند.

 

خالقی‌پور افزود: در این جشنواره هیئت داوران آثار نویسندگان زیر را نیز شایسته تقدیر دانست:

 

بخش کودک: خدیجه مرادی، خدیجه دخت قربانی، معصومه میر ابوطالبی، عبدالرضا صمدی، سمیه میرزا حسینی  بخش

نوجوان: عابدین زارع، زهرا شاهی، طیبه شجاعی، فاطمه ظهیری، حسین قربان زاده.