۱۳:۱۵:۰۸ - پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳
توزیع ۵۴ میلیارد ریال اعتبارات ۲ درصد حاصل از سهم نفت و گاز مرودشت
فرماندار مرودشت از تخصیص بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبارات حاصل از سهم دو درصد نفت و گاز در سال ۹۳ و توزیع آن بین دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان خبر داد.    به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور نماینده

images

فرماندار مرودشت از تخصیص بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبارات حاصل از سهم دو درصد نفت و گاز در سال ۹۳ و توزیع آن بین دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان خبر داد.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، کارشناس معین استانداری فارس و رؤسای دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری مرودشت برگزار شد، از توزیع ۴۵۰ میلیارد ریال سهم اعتبارات دو درصد نفت و گاز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اتمام و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود.

 

وی از کاهش ۱۴ درصدی اعتبارات نفت وگاز سال‌جاری این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات بر اساس شاخص جمعیتی، محرومیت، مناطق کمتر توسعه‌یافته و نفت‌خیز و گازخیز بودن؛ گفت: تصویب و ابلاغ بودجه اغلب به‌صورت متمرکز در حیطه کار کمیته برنامه‌ریزی این استان برای مصوبات ویژه و پروژه‌های در حال اجرا صورت می‌گیرد.

 

رئیس کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اهم توزیع درآمد دو درصد نفت و گاز را در بخش بهسازی روستاها، کشاورزی و منابع طبیعی فرهنگ و هنر، راه‌سازی، آب‌شرب و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در مرودشت اعلام کرد و بیان داشت: سال گذشته از محل بودجه دو درصد نفت و گاز ۴۸ درصد تحقق داشتیم که امیدواریم با روند گشایش اقتصادی امسال تخصیص‌ها واقعی‌تر صورت گیرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر